JEEP WRANGLER
SILNIK: 2.8 CRD R4 (177 KM) ROCZNIK: 2007 CENA: 60-80 000 ZŁ
Polecana wersja
Jeśli nie chcesz wozić ze sobą stacji benzynowej, kup auto z silnikiem 2.8 CRD. Ma 177 KM i, co ważne w jeździe terenowej, sporo momentu dostępnego od niskich obrotów – 460 Nm. Średnie spalanie to ok. 11 l/100 km.

Największa zaleta
Jak na auto, które w terenie bez popicia łyka na śniadanie większość przeszkód, Wrangler ma zadziwiająco cywilizowane wnętrze z niezłym wyposażeniem (klima, tempomat) i jeździ znośnie również na asfalcie.
Największa wada
Układ kierowniczy jest mało precyzyjny, przestronność z tyłu bardzo przeciętna, a siedziska foteli za krótkie. Poza tym Wrangler nie trzyma tak dobrze wartości przy odsprzedaży jak Defender.
Co sprawdzić kupując
W serwisie trzeba sprawdzić mocowanie przednich nadkoli i błotników. Gdy są obluzowane, może dojść do uszkodzenia hamulców (była akcja przywoławcza). Skontroluj też, czy rama nie pordzewiała i nie była łatana.

Koszty utrzymania
Aerodynamika kamienicy źle wpływa na średnie zużycie paliwa – jazda w mieście pochłonie do 15 litrów ON na 100 km. Części do Jeepa nie są tanie – kompletne sprzęgło kosztuje od 900 do nawet 1700 zł.
Świetny w terenie, niezły na drodze, bogate wyposażenie
Niewygodne fotele, dość ciasne wnętrze
Komentarze