REKLAMA

Używany Jeep Renegade - oryginalny i z tradycjami

Jeep Renegate (2014-...) to kompaktowy SUV bazujący na Fiacie 500X, który przewyższa konkurentów swoimi umiejętnościami w terenie. Niebanalnie wygląda, ma udane silniki, trwałe zawieszenie i stosunkowo przestronne wnętrze.

Jeep Renegate Jeep Renegate
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 92 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Renegade ma trwałe silniki
i zawieszenie

Renegade został wprowadzony do sprzedaży pod koniec 2014 roku. Wygląda jak prawdziwy Jeep z pudełkowatym nadwoziem, co sprawia, że trudno uwierzyć, iż to bliźniak Fiata 500X, z którym jest produkowany m.in. we Włoszech.

Używany Jeep Renagate - ciekawe wersje

Wersja Trailhawk ma jeszcze lepsze właściwości terenowe niż zwykły Renegade – wyróżnia ją powiększony prześwit i wyprofilowany przedni zderzak, co pozwoliło na zwiększenie kąta najazdu. Ta wersja (Limited – w opcji) ma skrzynię biegów z dłuższym pierwszym przełożeniem zastępującym reduktor.

REKLAMA

REKLAMA

Używany Jeep Renagate - trwałe silniki

Układ napędowy Silniki Renegade’a są trwałe; benzynowe – poza wprowadzonymi po liftingu – dobrze znoszą zasilanie LPG. Wszystkie jednostki, poza 2.4, są produkcji Fiata. Podstawowy benzynowy wolnossący silnik 1.6 osiąga moc 110 KM. Nie sprawia problemów, ale jest nieco za słaby i dość paliwożerny. Godne polecenia są benzynowe silniki turbo 1.4 MultiAir (140/170 KM). Awaryjny w przeszłości w Alfach i Fiatach hydrauliczny układ sterowania zaworami ssącymi MultiAir tu nie sprawia kłopotów. W USA Renegade jest oferowany z czterocylindrowym silnikiem 2.4 o mocy 182 KM – trwałym, ale paliwożernym. Diesle są dwa, 120-konny 1.6 MultiJet oraz 2.0 MultiJet o mocy 120 (po liftingu w 2018 r.), 140 i 170 KM. Jednostka 1.6 we Włoszech od 2017 r. jest oferowana też w 95-konnej wersji. Diesle wyróżniają się wysoką trwałością i niskim zużyciem paliwa. Gamę silników zmodernizowano podczas liftingu – zastosowano doładowane jednostki benzynowe z wtryskiem bezpośrednim: 1.0 o mocy 120 KM i 1.3 (150 i 180 KM). Wersja z silnikiem 2.4 może mieć automatycznie dołączany napęd tylnej osi, natomiast mocniejszy silnik MultiAir i oba mocniejsze diesle 2.0 zawsze występują z napędem 4x4 i z 9-biegowym automatem.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Pionowa, rozbudowana tablica przyrządów wyglądem nawiązuje do tych z większych Jeepów. Każda wersja auta ma ekran dotykowy Wysokoprężny silnik 2.0 MultiJet osiągający 140 KM to najlepsza jednostka do Jeepa Renegade’a
Przednie i tylne słupki ograniczają widoczność. Panel klimatyzacji umieszczono za nisko. fotele są wygodne i zapewniają dobre trzymanie w zakrętach Ustawny bagażnik ma opcjonalnie podwójną dwustronną podłogę i schowek pod nią
Pudełkowate nadwozie o atrakcyjnym wyglądzie jest wyjątkowo przestronne jak na swoje wymiary

Używany Jeep Renagate - przestronne wnętrze

Nadwozie Jak na wielkość auta wnętrze jest obszerne. Z przodu jest wystarczająca ilość miejsca na dobrze wyprofilowanych fotelach; siedzisko kanapy powinno znajdować się wyżej. Bagażnik jest spory i ustawny. „Terenowy” kokpit jest łatwy w obsłudze.
Wykonanie Zabezpieczenie przed korozją jest dobre; miękki lakier okazuje się podatny na zarysowanie. Dobra jakość wykonania wnętrza i materiałów.
Bezpieczeństwo Renegade miał seryjnie 6 poduszek powietrznych i ESP. W teście zderzeniowym Euro-NCAP uzyskał pięć gwiazdek.
Zawieszenie Zapewnia niezły komfort. Renegade prowadzi się bezpiecznie, ale ma tylko przeciętne właściwości jezdne. Pod tym względem lepsze są wersje 4x4, bo mają wielowahaczową tylną oś.

Zobacz także:

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA