W nieatrakcyjnym nadwoziu kryje się trwała mechanika
REKLAMA
Micra czwartej generacji jest oznaczona kodem K13. Ten globalny model sprzedawany w 160 krajach został zaprojektowany w Japonii i był produkowany poza Europą, m.in. w Indiach, Tajlandii, Chinach i Meksyku. Do Europy trafiały egzemplarze wytwarzane w Indiach, sprzedawano je tu w latach 2010-2017 tylko jako przednionapędowe pięciodrzwiowe hatchbacki.
Używany Nissan Micra (2010-2017) - Układ napędowy
Oferta obejmuje tylko jeden trzycylindrowy benzynowy silnik 1.2 w dwóch wersjach. Wolnossąca wersja z wtryskiem pośrednim (kod HR12DE) osiąga moc 80 KM. Doładowany sprężarką mechaniczną silnik 1.2 DIG-S (HR12DDR) ma bezpośredni wtrysk paliwa i uzyskuje 98 KM. Silniki te są standardowo łączone z 5-biegową przekładnią mechaniczną. W opcji jest bezstopniowa przekładnia CVT, która sprawdzi się najwyżej w mieście. Jazda w trasie z tą przekładnią męczy z powodu specyficznego sposobu działania powodującego nadmierny hałas.
![]() |
Tablica przyrządów jest bardzo plastikowa, a jakość systemu multimedialnego niska |
Używany Nissan Micra (2010-2017) - Nadwozie
Micra to jeden z ciaśniejszych samochodów w klasie. Z przodu miejsca wprawdzie nie brakuje, a fotele są dość wygodne, choć płaskie i nie zapewniają trzymania bocznego, z tyłu jest jednak ciasno. Tablica przyrządów wygląda dość zachowawczo, ale jest ergonomiczna i ma czytelne zegary. Kierownicę można regulować tylko na wysokość. Widoczność z wnętrza jest dobra.
Komentarze