Gdzieś w latach 90. zdarzyło się coś, czego Volvo się nie spodziewało – ta marka stała się modna. Wcześniej klienci przyjeżdżali do salonu, kupowali auto i po 20 latach wracali po kolejne. I dostawali ten sam samochód. OK, zmieniały się nazwy, ale cechy Volvo pozostawały niezmienne. XC90, pierwszy SUV tej marki, to też było Volvo z krwi i kości. Teraz po 13 latach pojawia się następca, zwiastując początek nowej ery – odkąd firma należy do chińskiego Geely (od 2010 r.), modele od S60 wzwyż buduje się w oparciu o jedną zasadniczą konstrukcję, zmienia się tylko rozmiar.
Volvo XC90: Nowy, ale typowy
Nowoczesne jak nigdy przedtem, a jednak takie, jakie znamy od zawsze – nowe Volvo XC90 jest bezpieczne, solidne i mniej pali. Rozwiązania techniczne i stylistykę opracowano od nowa.

Komentarze
auto motor i sport, 2015-05-26 12:43:46
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?