Od redaktora:
Polecamy:
LAMBORGHINI NA IMOLI
Niewiarygodne, jak łatwo ten samochód daje się kontrolować! Jadąc w pełnym skupieniu i koncentrując się na prawidłowej linii przejazdu można jechać bardzo szybko nie obawiając się utraty przyczepności. Na legendarnym torze Imola próbujemy najnowszą broń z arsenału firmy z Sant’Agata.


JAKOŚĆ TKWI W SZCZEGÓŁACH
Samochody są coraz lepsze i coraz więcej potrafią. Jednocześnie wzrasta liczba akcji naprawczych. Czy więc jakość aut rośnie, czy spada? Sprawdziliśmy, co sami producenci rozumieją przez słowo „jakość” i co robią, żeby ją osiągnąć.
JAPOŃSKI MIESZCZUCH
Nissan Micra jest dużo większy od poprzednika i znacznie oryginalniejszy. Zmienił się niemal w każdym szczególe, więc postanowiliśmy przyjrzeć mu się z bardzo bliska. W teście wersja z silnikiem benzynowym 0.9 o mocy 90 KM.

AMiS 07/2017 - Spis treści
TEMATY Z OKŁADKI
Następca Yet, do wyboru z silnikami od 115 do 190 KM; także z napędem 4x4.
Model nowej generacji okazuje się lepszy z dieslem niż z silnikiem benzynowym
Z 640-konnym silnikiem V10 osiąga setkę w 2,9 s. Sprawdzamy go na torze Imola.
POLE POSITION
Arcydrogi Rolls-Royce Sweptail, Audi A3, Mercedes GLA, Fiat Argo
Sprzedaż aut w Europie – wg marek; ceny nowych modeli
Android w komputerach Audi i Volvo. Aplikacje odcinające dostęp do internetu.
Mandaty za brak winiety autostradowej; czym grozi niewykupienie OC.
TESTY I JAZDY
Po face lifingu, z nowym 3-cylindrowym silnikiem 1.0 TSI.
Nowy model wreszcie dorównuje konkurentom – urodą, przestronnością wnętrza i osiągami.
Crossover mniejszy od Mokki, ale bez napędu na cztery koła.
Aż o 15,5 cm dłuższy od poprzednika, ale bez foteli nr 6 i 7. Za to z napędem na cztery koła.
Trzy spokrewnione technicznie SUV-y, z takimi samymi silnikami i różnicą cen sięgającą 40 tys. zł.
Największa „pięćsetka” ma więcej chromu i lepsze multmedia.
Van, który chce wyglądać jak SUV. Bardzo udany model z futurystycznym wnętrzem.
Model 5. generacji, z zawieszeniem obniżonym o 15 mm i silnikiem o mocy 150 KM.
Mazda CX-3, Opel Mokka X i Toyota C-HR – z silnikiem wolnossą- cym, z małym turbo i z hybrydowym zespołem napędowym.
Pod względem wykonania i materiałów to kompakt z górnej półki. Po 5 latach przeszedł face lifing.
Na starcie do testu na dystansie 50 000 km staje maluch z trzycylindrowym silnikiem 1.2 o mocy 82 KM.
TEMAT EKSTRA
Coraz bardziej skomplikowane auta trzeba konstruować szybciej i taniej produkować. Jak w tych warunkach zachować jakość?
TECH-LAB
Markowe gumy nowej generacji mają trwalszy bieżnik.
Dobrze zabezpiecza lakier przed zarysowaniem, ale sporo kosztuje. Wyniki testu po 50 000 km.
PORADNIK
Motocykle i skutery, którymi wolno jeździć mając prawo jazdy kategorii B. Które wybrać i jak się nimi bezpiecznie poruszać.
AUTOKOMIS
Dacia Duster, Kia Sportage, Nissan Qashqai, Toyota RAV-4 i VW Tiguan: wersje i silniki.
17-letni model w wersji wyprawowej stał się rodzinnym off roaderem. W terenie jest niepokonany, na asfalcie wygodny
FASCYNACJE
24-godzinny wyścig, w którym na przeciw siebie stają potężne armie, a o wyniku decydują sekundy. Albo pech.
Dziarskim Peugeotem 208 GTi wspinamy się na malownicze alpejskie przełęcze. Wyzwanie dla kierowcy i sprzętu.