Od redaktora:
Polecamy:

Toyota Aygo - Ekstrawagancki wygląd, elementy wyposażenia dotąd niespotykane w autach tej klasy i możliwość zmiany wyglądu zależnie od pory roku czy swojego humoru. I choć Toyota Aygo będzie najmniejsza w gronie maluchów, to jednak ma bardzo duże aspiracje, by wedrzeć się już w przyszłym roku do pierwszej trójki klasy najmniejszych aut.
Citroen C4 Cactus - Crossovery wyrastają dziś niczym grzyby po deszczu. Ciężko znaleźć już dziś producenta, który zignorowałby ten segment rynkowy. Citroen wprowadza na rynek C4 Cactusa, który do znanych już zalet podwyższonych modeli dodaje niezwykle oryginalnie stylizowane nadwozie.


VW Passat - Lider klasy średniej ma duże aspiracje, by oderwać się od goniących go rywali i dobić do przedstawicieli segmentu premium. Ciekawe, czy nowoczesna technologia, wysoka jakość wykonania, komfort na najwyższym poziomie sprawią, że ósma generacja Passata znów będzie rządzić na europejskich drogach.
Maserati Ghibli - Najmniejszy model w ofercie Maserati jest pierwszym, pod którego maską pojawiła się wysokoprężna jednostka. Ghibli, choć nie rozpieszcza nadmiarem miejsca, jest niezwykle komfortowe. I ma coś, czego wiele samochodów nigdy nie zdobędzie. Klasę.

AMiS 08/2014 - Spis treści
POLE POSITION
Teraz na bogato – nowy Passat ma się mierzyć z Mercedesem, ale kosztować mniej. Zobaczymy
13 SUV-ów na najbliższe cztery lata. Wśród nich Ford Edge i Yeti
Nawet gdy nie jesteś sprawcą wypadku, możesz słono zapłacić
Od 1 września możesz jeździć niektórymi motocyklami, mając samochodowe prawo jazdy
7 rzeczy, które powinieneś sprawdzać w aucie, żeby się nie psuło
GPS namierzy skradziony pojazd i daje 20% zniżki w autocasco
Iskry spod podwozia i podwójne punkty mają uatrakcyjnić Formułę 1
PIERWSZA JAZDA
Kłuje, ale w oczy – głównie oryginalną stylizacją. Kolejny crossover dla mieszczuchów
Najmocniejsza Giulietta ever ma silnik z Alfy 4C; setka w 6 sekund
Z benzynowym silnikiem 2.0 (150 KM) ma napęd tylko na przód
Na jednym tankowaniu przejedzie Polskę z góry na dół i z powrotem
Wygodny sedan w rozsądnej cenie, z silnikiem czerpiącym ponoć z F1
Mały, nietani, za to ładny i stylowy. Z silnikiem 1.2 bardzo żwawy
E – jak elektryczny, ale może też jeździć w trybie hybrydowym
TESTY
Trzycylindrowy silniczek uzyskujący 69 KM pali średnio 5,9 l/100 km
Fiesta, Polo, Rio, 208 i Clio, czyli największe hity z polskiej listy przebojów
Kia Sportage, Peugeot 308 SW i VW Golf Sportsvan kosztują podobnie, a mają różne nadwozia
Ten pierwszy stawia na funkcjonalność, ten drugi dorzuca prestiż
Jedno z największych aut w klasie biznes. 275-konny diesel przyspiesza do setki w 6,3 s
Jako Spaceback trochę udaje kombi i wpada w oko przechodniom. Przed nią 50 000 km
TECHNIKA
Uderzają w przeszkodę z prędkością 51 km/h, niektóre się połamały. Test 12 fotelików
OKAZJE RYNKOWE
Wystarczy średnio 11 miesięcy, aby zwrócił się koszt instalacji gazowej. Przedstawiamy 16 modeli, w których bez ryzyka można zamontować LPG.
Volkswagena Golfa szóstej generacji z polecanym przez nas silnikiem 2.0 TDI (140 KM) można kupić za 40 tys. złotych. Lepiej uważać na motory 1.2 i 1.4 TSI.
Fiat Punto Evo jest solidny, Clio III ma lepsze zawieszenie i większe wnętrze. Miejskie klasyki, które sprawdzą się także w trasie – radzimy, którego wybrać.
Tym razem poszukujemy dla naszego Czytelnika auta z dużym bagażnikiem i wyjątkowo trwałego, by wystarczyło na wiele lat. Exeo, Octavia czy Cee’d?
Używane BMW 5 E60 w raportach awaryjności Dekry i TÜV wypada przeciętnie, lecz na rynku wtórnym nadal kosztuje niemało.
ADRENALINA
Na drodze i8 wygląda jakby miało za chwilę unieść się w powietrze, schować koła i odlecieć
W czołówce w tym roku nie dojechał do mety żaden Polak. Co się stało?
STAŁE RUBRYKI
Audi S1, Mini Cooper S, Renault Clio RS; Nissan X-Trail; BMW 2 Active Tourer; test 9 terenówek
Według rankingu modeli najpopularniejszych na polskim rynku