AMiS 1/2010 - Spis treści
ZDERZENIA
Chociaż to jeden z najłatwiejszych do prowadzenia supersamochodów, R8 V10 na drodze potrafi zaskoczyć nawet bardzo wytrawnego kierowcę
TWÓJ GPS
Model szóstej generacji
Volkswagen Polo wygrywa, jurorzy komentują
TESTY
Mały samochód – coś między mikrovanem a hatchbackiem. Może się okazać groźnym konkurentem dla VW Polo i spółki
36 Renault Mégane i Koleos, Skoda Octavia i Yeti, VW Golf i Tiguan
Z porównania trzech par modeli wynika, że kombi mają do zaoferowania o wiele więcej niż SUV-y
Z nowym turbodieslem o mocy 240 KM
54 Abarth Grande Punto i Alfa Romeo Mito
Choć przewidywano remis, okazało się, że Abarth może więcej. Ale obydwa auta mają styl i charakter, obydwa budzą emocje
Na przykładzie wybranych modeli pokazujemy różne rozwiązania stosowane w systemie napędu na cztery koła oraz właściwe im zalety i ograniczenia
72 Ford Fiesta, Hyundai i20, VW Polo
Udana mieszanka różnych talentów i zdolności pozwoliła nowemu Polo uporać się z konkuren
Na trasie 50 000 km przygód nie było za wiele. Dokazywały tylko hamulce
PIERWSZE WRAŻENIE
Techniczna doskonałość i do tego fantastyczne osiągi
Po face liftingu
Prawie luksusowe
Najmocniejszy i najszybszy z Seatów – ponad 130 KM z jednego litra pojemności
62 Jazda miesiąca – Land Rover Discovery
Samochód gotowy na wszystko, najbardziej kocha jednak wertepy i bezdroża
TECHNIKA
58 Od downsizingu do układów wspomagających
Najciekawsze rozwiązania w technice samochodowej, służące oszczędzaniu energii i bezpieczeństwu
Z BLISKA
Kompletny kalendarz samochodowych premier 2010. Typujemy kandydatów do miana rynkowego przeboju
AUTOSERWIS
Sprawdziliśmy w salonach dziesięciu marek, ile i jak można zaoszczędzić, kupując nowy samochód
CENY NOWYCH AUT
Modele, wersje, premiery, zmiany cen
EKSTREMALNE TRASY
To był ostry pojedynek z siecią komunikacyjną i bezdrożami Czarnego Lądu – surowy egzamin dla ludzi i mocno dozbrojonego Jeepa
RAJDY
Towarzyska rewia rajdowych mistrzów. Ostrej walki na OS-ach też nie zabrakło
FASCYNACJE
Otwiera nowy rozdział w dziejach marki i czyni to z mocą 570 KM. Uwielbia najtrudniejsze drogi i połyka zakręty
FELIETON
Tor F1 we Wrocławiu – mrzonka czy dobry pomysł?