Od redaktora:
Polecamy:

Auta sportowe
Clio i Fiesta oraz Civic i Golf bohaterami testów były wielokrotnie, ale zobaczyć je na drodze w wersjach takich jak opisywane dzisiaj można rzadziej niż rzadko. Razem dysponują mocą 1010 KM i grają na zupełnie innych zmysłach niż ich popularne odmiany.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Jeszcze kilka lat temu pomysł, że Alfa Romeo może stworzyć auto tej klasy co Giulia Quadrifoglio był z gatunku science fiction. Ale oto jest – w całej glorii pięciuset koni, tylnego napędu i osiągów z superligi. Najmocniejsza
drogowa Alfa w dziejach – w teście.


Jeździmy driftem!
Ten samochód jest jedyny w swoim rodzaju. Wiele części specjalnie w nim przerobiono, a silnik rozwija 1068 KM. Kuba Przygoński takim właśnie autem bił rekord Guinnessa w prędkości w drifcie. Dziś za kółko na chwilę wsiadamy my.
Używane z PRL
Minister nazywający sztandarowy produkt FSO „ścierwem”, usankcjonowane prawem „łapówki” i Maluch w cenie nowego Volkswagena Passata. Ciekawe? A to dopiero początek...

AMiS 12/2016 - Spis treści
POLE POSITION
Nowy model – awangardowy pod względem stylistyki oraz wyposażenia. Z kamerą!
Honda CR-V, Nissan Qashqai, BMW 5, Jaguar E-Pace
Aplikcja dobra na stres; uwaga na hakerów samochodów
Cztery najlepsze zegarki dla miłośników motoryzacji
Leasing konsumencki czy kredyt? Zestawienie rat i korzyści
Od powstania „Auto International” do dziś, a nawet do jutra
PIERWSZA JAZDA
Nowe wnętrze, stylizacja i konstrukcja. Z silnikiem 1.2 pali 6 l
Jako V8 S ma moc 528 KM. Bardzo szybki i wygodny
W wersji Polestar bardziej usportowiony niż sportowy
Z bardzo bogatym wyposażeniem seryjnym i dieslem 2.2
Konkurent Mercedesa klasy S i BMW 7, w odświeżonej wersji
Po liftingu; z aplikacją oceniającą styl jazdy kierowcy
Limuzyna na dalekie trasy, bardziej zadziorna dzięki stylistycznym dodatkom
TEST
Siedmiomiejscowy elektryczny SUV osiągający setkę w 4,2 s
Golf GTI Clubsport, Clio R.S. Trophy, Fiesta ST200 i Civic Type R – razem mają 1010 KM
Jako Quadrifoglio ma 510 KM, tylny napęd i osiągi z superligi
i Z dieslami o mocy 130–150 KM. Octavia nadal wygrywa
Bezusterkowy i dynamiczny, ale pod praktycznymi względami dalece nieidealny
TEMAT EXTRA
Zakochani w motoryzacji: hot rody, custom cary i oldtimery
TECHNIKA
Jak się je zestraja i czym się różnią – dzisiaj i w przyszłości
AUTOKOMIS
Warszawa, Syrena, Polonez oraz Fiaty 125p i 126p – po latach budzą życzliwy uśmiech
Jak bohaterka naszego pierwszego testu sprzed 25 lat przetrwała próbę czasu
ADRENALINA
To auto Kuby Przygońskiego biło rekord jazdy bokiem
McLaren, Lambo i Ferrari – to moc tak w nich fascynuje
STAŁE RUBRYKI
Jazda: Toyota C-HR, Skoda Kodiaq; test: nowy Renault Scénic
Ranking sprzedaży, premiery