AMiS 3/2012 - Spis treści
ZDERZENIA
Obrazowo i precyzyjnie pokazują to, co w świecie samochodów da się zmierzyć i policzyć. Budzą zachwyt, zdziwienie i ciekawość
TWÓJ GPS
Już sama nazwa tego minicrossovera ma kusić klientów
Z Jackiem Pawlakiem – prezydentem Toyoty Motor Poland
TESTY
Coupé z V8. Jeździ tak jak wygląda, czyli bez zarzutu
W wersji Esseesse jest sportowcem całą gębą
Oprócz interesującego dizajnu, nowy sedan z Korei pokazuje parę innych atutów
W teście na asfaltach Hockenheimu 458 Italia okazuje się bolidem dojrzalszym, choć MP4-12C nie ustępuje jej sportowymi talentami
Do modnej kolekcji dobraliśmy modele mocno różniące się zaletami, parametrami, a także urodą
62 Mazda 2, Suzuki Swift, Toyota Yaris
Japońskie maluchy walczą o prymat. W testowym pojedynku dominuje model Toyoty
Wspaniałe nadwozie, bardzo dobry układ jezdny, znakomite hamulce i do tego 405-konny V8 z Ameryki
By dotrzeć do półmetka testu, kombi przemierzało średnio 223 km dziennie
PREZENTACJA
Model czwartej generacji umiejętnie łączy to, co nowe z klasyką i ma imponować właściwościami jezdnymi
PIERWSZE WRAŻENIE
Sprawdzamy, jak silnik o mocy 286 KM radzi sobie z 1800 kg wielgachnej limuzyny
Z pięciorgiem drzwi
Po zmianach – dojrzalszy
Nie tylko dla statecznych, i z niesamowitym V8
Jak skuterek. Ale pomieści i uwiezie nawet cztery osoby
Ideał z klasy średniej
TECHNIKA
Kształt auta to kluczowa sprawa dla jego ekonomiczności. Praw fi zyki nie da się pokonać, ale aerodynamika pojazdu daje konstruktorom pole do popisu
WYNIKI PLEBISCYTU
Analizujemy ranking marek i modeli w 10 klasach aut, ustalony głosami czytelników. Plebiscytowe nagrody (dwie Toyoty Yaris) mają już właścicieli
RYNEK
Ten sam model może kosztować i 40 000, i 100 000 zł; bywa, że i ponad 300 000, i ponad milion złotych. Dla każdego coś miłego?
SPORT
Ruszył kolejny sezon RSMŚ. Na pierwszym rajdzie działo się dużo. O wynikach przesądziła ruletka z oponami
FASCYNACJE
Tegoroczne ściganie to szczyty dramaturgii. Duża frekwencja, mocne zespoły, wytrawni kierowcy. Trzeba było stawać na głowie, by dojechać do mety, a co dopiero wygrać!