AMiS 4/2013 - Spis treści
POLE POSITION
Renault pokazuje Captura, a my zastanawiamy się: to podążanie za modą, czy wyznaczanie trendów?
Na targach w Genewie znaleźliśmy mnóstwo samochodów, które udawały większe i droższe, niż są
Kryzys nie dotyczy najzamożniejszych – oferta dla nich dawno nie była tak... bogata
Kolejna ofensywa Chińczyków na Europę ma szansę powodzenia, bo Qorosa skonstruowali... Niemcy
Nie kupując Auto Casco, wcale nie musisz pozbawić swojego auta ochrony przed złodziejami
Dobre radioodtwarzacze w dobrej cenie? Tak też może być!
Przewożenie wielkich przedmiotów wymaga kilku małych zabiegów
Automatyczne myjnie to żadne zagrożenie dla lakieru. Przyglądamy się podstawowym programom
PIERWSZA JAZDA
Japończycy gonią konkurentów. Czy z nową generacją pierwszego SUV-a pójdzie im łatwiej?
Tani Citroën dla mas jest duży i ładny. Ale techniką nie zachwyca
Co łatwo było przewidzieć, face lifting Mercedesa klasy E spełnił swoje zadanie – auto jest lepsze
Nowe Porsche Cayman S – szybki, wygodny i tani. Prawie jak "911"
Isuzu D-Max umie dźwigać ciężary
TESTY
Dacia Sandero daje radę. Posiadacze droższych aut przepłacają?
48 JETTA, QASHQAI, i30 SW, AURIS
Jakiego rodzaju nadwozie okaże się najlepsze dla kompaktu?
Ford przekonuje, że wykonał krok milowy. My mierzymy, ile ten krok naprawdę ma stóp i cali
Klasa średnia na polu bitwy: Ford Mondeo, Honda Accord, VW Passat, Mazda 6, Opel Insignia
Do pokonania 50 000 kilometrów zabiera się Kia Cee’d SW
TECHNIKA
Sprawdzamy w teście, które letnie opony warto kupić
Odłączane cylindry: jak to działa, że moc nie spada, a spalanie tak
Rozbieramy na części wyścigówkę, którą Volkswagen przygotował na VW Castrol Cup
101 DLACZEGO AUTO CIĘ NIE SŁUCHA?
Czasami dęba staje silnik, czasami buntują się amortyzatory. Krnąbrność samochodu może być też wynikiem złej nawierzchni, słabego paliwa, a nawet cech konstrukcyjnych. W Temacie Numeru podpowiadamy, co robić, by ujarzmić swoje nieposłuszne auto.
OKAZJE RYNKOWE
108 DEKRA - RAPORT USTERKOWOŚCI
W pięciu z siedmiu kategorii wygrywają auta niemieckie. Japońskie – tylko w jednej
Radzimy architektowi, na jakie auto postawić, by połączyć przyjemne (wyprawy w góry) z pożytecznym (dojazdy do pracy)
Czy królowa niezawodności – według obiegowej opinii – rzeczywiście jest aż tak dobra?
Ma bardzo dobre hamulce i trwałe zawieszenie. To jej plusy. Minusów znaleźliśmy troszkę więcej.
ADRENALINA
Dwa potwornie mocne samochody w starciu o wszystko – Ferrari F12 kontra Pagani Huayra
Sezon dopiero ruszy, a my sporo już wiemy. Co szykują Red Bull, McLaren, Ferrari i inni?
Trening rajdowca nie polega tylko na pokonywaniu kilometrów
STAŁE RUBRYKI
Nowa Octavia kontra konkurenci, lider SUV-ów Sportage i nowi na rynku RAV4 i Kuga, Fiesta ST, Mercedes CLA i wiele innych
Według rankingu modeli najpopularniejszych na polskim rynku