AMiS 8/2010 - Spis treści
ZDERZENIA
Elektroniczna magia, metal, skóra i drewno, hybrydowy napęd, drapieżny styl – prototyp Peugeota, zapowiadający zmiany wszystkich jego modeli, podziwiamy w samej jaskini lwa
TWÓJ GPS
Mniej oryginalny niż poprzednik, ale i tak interesujący
Najbardziej ekologiczny silnik świata – z bielskiej fabryki
TESTY
Sprawdzamy wersję ze 170-konnym dieslem
32 Kia Cee’d, Opel Astra, Renault Mégane, Toyota Auris, VW Golf
Najpopularniejsze kompakty z silnikami benzynowymi – wolnossące z Azji kontra turbo z Europy
SUV po face liftingu – lepszy na szosie, niezły w terenie
50 Ford S-Max, Citroën C4 Picasso, Peugeot 5008
Francuskie vany w pojedynku z klasowym liderem
Model II generacji. Testujemy wersję najmocniejszą
62 Audi A6, Dacia Logan MCV, Fiat 500 C, Hyundai i30, Suzuki Jimny
Każdy z innej klasy, każdy oferuje inny zestaw zalet, każdy kosztuje około 50 000 złotych
PIERWSZE WRAŻENIE
Najmniejsze Audi rusza do walki z Mini i Alfą Romeo Mito. Ma temperament i dobre samopoczucie
Dynamika i wyrazistość
Nowy – dużo lepszy
Odważny crossover
Model drugiej generacji
AUTOSERWIS
Dojechać do celu – szybciej lub oszczędniej. Test na dwóch rodzajach trasy
70 Serwisowanie aut na gwarancji
Sposoby na obniżenie kosztów
Dzięki niemu już milion kierowców rozmawia z samochodem
CZYTELNICY OCENIAJĄ
Za co da się lubić – z kobiecego punktu widzenia
SAMOCHODY UŻYWANE
Kombi, van czy mały furgon – porównanie trzech par samochodów
CENY NOWYCH AUT
Modele, wersje, premiery, zmiany cen
PODRÓŻE
Skodą Fabią na spotkanie z krymską przyrodą, motoryzacją oraz historią
RAJDY
Triumf „miejscowej” elity, załogi zagraniczne odprawione z kwitkiem
Nic się nie stało, Polacy! Nic się nie stało
FASCYNACJE
Nasz redaktor, pod okiem Roberta Kubicy, próbuje sił na Hungaroringu
FELIETON
Samochód dla kobiet? – to całkiem poważny problem