AMiS 9/2012 - Spis treści
ZDERZENIA
Dzięki diodom LED oczy samochodów stały się trójwymiarowe, a ich kształty bardziej wyszukane
TWÓJ GPS
Model IV generacji – nowe silniki, internet na pokładzie
Czyli droga do kariery na realnych trasach i torach
TESTY
Coupé-cabriolet ekstremalny (od 0 do 100 km/h popędziliśmy nim w 3,8 s), ale i do codziennego użytku zdatny, z nieżarłocznym V8 pod maską
48 Citroën C4, Hyundai i30, Mitsubishi Lancer Sportback
Za plecami Focusa i Golfa robi się coraz ciaśniej. Czy nowiutki Hyundai i30 poradzi sobie z C4 i Lancerem?
54 Szóstka ekologicznych maluchów
Każdy emituje mniej niż 100 g CO2/km, różnią się zdolnościami i manierami – czy to na drodze, czy na parkingu, czy na stacji paliw
W wersji z silnikiem o małej pojemności, pozostaje dynamicznym kompaktem
64 Mazda MX-5, Toyota GT86, Volkswagen Golf GTI
Wyspecjalizowane w dostarczaniu niezapomnianych wrażeń z jazdy, co kierowcę-właściciela kosztuje na starcie około 120 000 złotych
Trasę długodystansowego maratonu przejechała po mistrzowsku
PREZENTACJA
Odważniejsza stylizacja, wyższy poziom komfortu. Szczegóły – w specjalnym reportażu z ośrodka Toyoty w Brukseli
PIERWSZE WRAŻENIE
28 Mercedes A – jazda miesiąca
To już nie jest „prawie Mercedes”. Wygląda świetnie, jeździ bardzo dobrze, będzie groźny dla rywali
Bardziej praktyczny od Mini Clubmana i zapewne tańszy
Żwawe kombi
Na spacer
Z wyglądu już nie tak diaboliczny jak model poprzedni, z charakteru tak samo wybuchowy
Wielozadaniowy kombivan za niewielkie pieniądze
TECHNIKA
74 Systemy aktywnego hamowania
Jak działają, sprawdzamy na przykładzie 6 modeli samochodów. Urządzenia te mogą odczuwalnie poprawić bezpieczeństwo na drogach, ale jest jeden warunek…
RYNEK
Po prostu umilają czas, a to ważne dla najmłodszych pasażerów
SAMOCHODY UŻYWANE
Przegląd oferty na polskim rynku – modele, wersje, roczniki, ceny, inne konieczne wydatki
FORMUŁA 1
Tylu mocnych i ciągle liczących się kandydatów do tytułu mistrza wyłoniło 11 dotychczas rozegranych Grand Prix
PODRÓŻE
Skoro prowadzą przez nie trasy wyścigów kolarskich, to i dla stadka koni mechanicznych Skody Citigo nie mogły być wyzwaniem ponad siły. Liczą się też widoki i pejzaże