Od momentu wejścia tego japońskiego producenta na polski rynek odnotowuje on comiesięczny wzrost sprzedaży, przekraczając od początku roku liczbę 300 samochodów wydanych w ciągu jednego miesiącua (w styczniu: 305, w lutym: 327, w marcu: 368). Od czerwca 2008 r. sprzedanych zostało już w sumie 2 636 Mazd.
Największym zainteresowaniem klientów cieszy się nadal Mazda6 (358 szt. od stycznia 2009 r. ), zaraz za nią są: Mazda2 (260) oraz ustępująca Mazda3 (259). "Bardzo się cieszymy, że już tylu klientów wybrało samochody Mazda. Jest to wynikiem ciągłego wzrostu świadomości marki, doskonałej jakości naszych produktów oraz konkurencyjnych cen" - podsumował wyniki pierwszego kwartału Wojciech Halarewicz, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.
Komentarze
~+++, 2009-04-11 11:41:34
auto motor i sport, 2009-04-07 09:33:41
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?