[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

15-lecie współpracy Skody i TOPR

Skoda wspiera ekipy ratunkowe Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego już 15 lat.

Skoda i TOPR Skoda i TOPR świętują 15 lat współpracy

1 lutego wystartowała kampania Skoda 4x4, podkreślająca jeden z głównych celów marki, jakim jest zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w każdych, nawet najbardziej wymagających warunkach. Jako dowód na niezawodność samochodów Skody, kampania nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.

Kampania oparta jest na materiale video, który nawiązuje do współpracy Skody z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Od 15 lat marka udostępnia ekipie ratunkowej TOPR modele samochodów z napędem 4x4, których technologia została dostosowana do jazdy w wymagających warunkach. Wśród nich znajdują się m.in. Skoda Octavia oraz największy SUV w portfolio marki, Kodiaq.

- W tym roku obchodzimy piętnastą rocznicę współpracy marki Skoda z ratownikami Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Cieszymy się, że od tylu lat nasze auta stanowią wsparcie dla ratowników i zdają egzamin nawet w ekstremalnych warunkach. Dlatego w ramach startującej kampanii Skoda 4x4 podkreślamy znaczenie innowacyjności i nowoczesnych technologii wprowadzanych do naszych aut, które zapewniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w każdym terenie i okolicznościach – komentuje Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu marki Skoda.

Ekosystem kampanii składa się z części digitalowej, reklamy telewizyjnej i kinowej. Projekt stanowi część kampanii brandowej Skoda. Wszystko co ważne.

Część telewizyjna i kinowa kampanii wystartuje 11 lutego. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, która wspólnie z domem produkcyjnym One Production przygotowała spot reklamowy. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij