Auto wyposażone zostało w akumulatory litowo-jonowe, zamontowane w podłodze. Według Mitsubishi zapewniają one zasięg do 160 km jazdy po mieście. Baterie w ciągu zaledwie pół godziny mogą być naładowane w 80%, gdy się je podłączy do prądu trójfazowego o napięciu 200 Volt i 50 kW mocy.
Podłączając do standardowego gniazdka elektrycznego, auto w pełni ładuje się w czasie pomiędzy 7 a 14 godzin. I-MiEV odzyskuje też energię z hamowania.
Mitsubishi napędzane jest 47-kilowatowym silnikiem elektrycznym, dysponującym prawie stale momentem obrotowym o wartości 180 Nm. Niestety, do tej pory japoński producent nie podał wartości przyspieszeń i prędkości maksymalnej. Wiadomo jedynie, że układ napędowy będzie miał trzy tryby pracy - "maximum fun, "maximum economy" oraz "maximum regenerative".
Wewnątrz i-MiEV posiada ciekłokrystaliczne zegary, informujące m.in. o pozostałej energii w akumulatorach oraz zasięgu. Auto wyposażone jest też w system audio z twardym dyskiem, natomiast na zewnątrz zamontowano diody LED w przednich światłach.
Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży 1400 aut trafi na testy do różnych urzędów i korporacji.
Komentarze
vonsippen, 2009-06-08 23:50:16
Foq66, 2009-06-05 20:49:53
auto motor i sport, 2009-06-05 16:09:33
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?