"Dwieściesiódemka" dostępna jest w trzech różnych odmianach nadwoziowych - jako3- i 5-drzwiowy hatchback, coupe-kabriolet CC oraz kombi. Wszystkie z nich zyskały nieco zmieniony przód z nowym, mniejszym wlotem powietrza w zderzaku oraz halogenami umieszczonymi w nieco innym miejscu niż do tej pory.
W tylnych lampach hatchabacka i CC pojawiły się zaś diody typu LED, natomiast lampy kombi pozostały bez zmian. Peugeot wraz z modernizacją 207 zdecydował się na zastosowanie trzech całkowicie nowych wzorów felg aluminiowych o rozmiarach 15, 16 i 17 cali. W ofercie są też dwie nowe barwy nadwozia - Inari Blue oraz Erythean Red.
W kabinie pasażerskiej zastosowano nowe materiały wykończeniowe oraz zmieniony, łatwiejszy w obsłudze panel klimatyzacji. Standardem w autach wyposażonych w silniki spełniające normę emisji spalin Euro 5 jest wskaźnik podpowiadający, na którym najlepiej biegu jechać, by uzyskać jak najniższe spalanie.
Peugeot chwali się, że każda z dwunastu jednostek napędowych dostępnych w 207 napędowych została zoptymalizowana pod kątem zużycia paliwa. Auto otrzyma też nowe wyposażenie dodatkowe w postaci na przykład systemu multimedialnego z gniazdem typu USB oraz Bluetoothem.
Debiut zmodernizowanego Peugeota 207 nastąpi na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-07-03 10:37:48
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?