California wyjątkowa jest także ze względu na to, że ma ośmiocylindrowy silnik umieszczony z przodu, a nie centralnie. Do tej pory nad przednią osią Włosi montowali jednostki sześcio- lub dwunastocylindrowe.
Fabryczna moc V-ósemki Californii to 460 koni mechanicznych, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie około 4 sekund i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 300 km/h.
Edo Competition sprawiło, że jednostka napędowa uzyskuje teraz 500 koni mechanicznych mocy i maksymalny moment obrotowy o wartości również 500, ale niutonometrów. Tuner zmienił między innymi komputer sterujący silnika, układ wydechowy oraz katalizatory.
Zmiany sprawiły, że California z bardzo szybkiej stała się jeszcze szybsza. Edo Competiton posługuje się tutaj następującymi liczbami: 3,9 sekundy na przyspieszenie do 100 km/h i prędkość maksymalna 315 km/h.
Kolejne zmiany obejmują sportowe zawieszenie oraz kombinację kół w rozmiarach od 20 do 21 cali. W Edo Competition można zażyczyć sobie także nowe wykończenie wnętrza.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-06-18 10:31:22
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?