599 GTO napędzane jest 6-litrowym silnikiem V12 o mocy 661 KM i 619 Nm momentu obrotowego. To serce ma siłę by wystrzelić ważące 1495 kg auto do 100 km/h w 2,23 sekundy i pozwala mu na rozpędzenie się do prędkości 335 km/h. Pozwala to na pokonanie testowego toru Firano w minutę i 24 sekundy - o jedną sekundę szybciej niż w modelu Enzo.
By zapewnić maksymalną stabilność przy prędkości ponad 300 km/h Ferrari przeprojektowało zderzaki i dyfuzor w tylnym zderzaki. Zapewniają one jeszcze większy docisk do nawierzchni, tak potrzebny szczególnie przy prędkościach z końca skali prędkościomierza.
Ponadto producent zadbał o odpowiednią dietę GTO. W budowie wykorzystano cieńsze aluminium, hamulce ceramiczno-węglowe i lekką, sześciobiegową skrzynię biegów.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-04-08 16:34:44
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?