Wiek, jaki w tym roku osiągnęła fabryka to nie jedyna liczba warta uwagi. Nie można wręcz nie wspomnieć o 2000 pracowników, którzy każdego dnia w pocie czoła budowali ogromną konstrukcję o powierzchni 1,1 miliona metrów kwadratowych, kryjącą pod swoim dachem największą w Europie halę produkcyjną. Dzięki ich trudowi udało się ukończyć budowę w zaledwie rok.
Fabryka okazała się krokiem milowym w dziedzinie produkcji lekkich aut dostawczych. Zapotrzebowanie na samochody stale rosło, szczególnie w Niemczech, które w tym czasie przeżywały cud gospodarczy. Powodzeniem cieszył się nie tylko Garbus, będący wówczas najpopularniejszym samochodem osobowym, ale również Transporter, z którego produkcją nie nadążała już fabryka w Wolfsburgu.
![]() |
![]() |
Sukces Volkswagena Transportera trwa po dziś dzień. Od momentu wprowadzenia go do produkcji znalazł na całym świecie aż 11 milionów nabywców. W fabryce w Hanowerze, która jest stale modernizowana i rozbudowywana, obok modelu T powstaje również VW Amarok, a w tamtejszych lakierniach, kolorów nabierają nadwozia Panamery.