[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

840-konne BMW M5 od G-Power

Niemiecki tuner G-Power znany jest z efektownych projektów. Taki właśnie jest G5M Hurricane RS, czyli BMW M5 po solidnej kuracji wzmacniającej.

G5M Hurricane RS - BMW M5 od G-Power G5M Hurricane RS - BMW M5 od G-Power
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 000 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Firma G-Power dumnie prezentuje swoje najnowsze dzieło. Wykończone pomarańczowym matowym lakierem BMW M5, które przeszło poważne zmiany. Oprócz nowej nazwy – G5M Hurricane RS – nowe jest również to, co pod maską.

G5M Hurricane RS – silnik i napęd

Zacznijmy od silnika. Do napędu G5M Hurricane RS służy 4,4-litrowej pojemności silnik V8 twin turbo, który w BMW M5 w wersji Competition generuje moc 625 KM i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego, przenosząc moc za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej skrzyni biegów na wszystkie cztery koła.

REKLAMA

Po modyfikacjach dokonanych przez speców z G-Power jednostka V8 dostała solidny zastrzyk mocy. Ma ona bowiem moc aż 840 KM i moment obrotowy 1050 Nm. Wszystko to dzięki m.in. nowemu turbo, zmienionemu układowi wydechowemu i nowemu oprogramowaniu silnika.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

G-Power podaje też osiągi, bo jest się czym pochwalić. Otóż na sprint od zera do „setki” G5M Hurricane RS potrzebuje zaledwie 2,5 sekundy(!), natomiast prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do... 350 km/h. Wszystko to dla dobra opon, które nie zniosłyby większego obciążenia.

Przypomnijmy, że już seryjne BMW M5 Competition wykonuje sprint do 100 km/h w zawrotnym tempie 3,3 sekundy, a z pakietem M Driver's Package maksymalna prędkość sięga 305 km/h.

Chcesz być na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami? Dołącz do naszej grupy na facebooku

G5M Hurricane RS – nadwozie i ceny

Z zewnątrz G5M Hurricane RS przyciąga wzrok efektownym pomarańczowym nadwoziem, wykończonym na matowo, z czarną błyszczącą maską, która mocno kontrastuje z reszta nadwozia. Efektu całości dodają 21-calowe kute felgi z oponami Michelin, które kosztują niemal 10 tys. euro.

Za układ wydechowy trzeba zapłacić 6 tys. euro, natomiast wspomniany pomarańczowy matowy kolor nadwozia to okleina, która kosztuje 3,8 tys. euro. Dodajmy do tego maskę za 5,2 tys. euro i mamy większość widocznych zmian wycenionych. Do tego jeszcze nowe turbo za 6 tys. złotych i to mniej więcej wszystko.

Jak wam się podoba ten rodzaj tuningu? Dajcie znać w komentarzach.

Zobacz także:

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA