Wyścigowe auta budzą zawsze wiele emocji. Jednak te samochody mają znaczącą wadę - nie mogą poruszać się po drogach publicznych. Przy okazji targów SEMA japońska Acura pokazuje wyjątkowe auto koncepcyjne do transportu bolidów wraz z przyczepą.
Acura MDX została zmodyfikowana przy współracy japońskiej marki z firmą Jimmy Shine Workshop. SUV dostał bardzo podobne do wyścigowej NSX GT3 malowanie nadwozia i przedni spliter. Poza tym pojawiło się obniżone zawieszenie oraz czarne aluminiowe obręcze kół, za którym kryją się pomarańczowe zaciski hamulców.
Laweta przewożąca wyścigowe auta ma z tyłu spojler bardzo podobny do tego z NSX-a GT3. Zaś konstrukcja nośna przyczepu ma nawiązywać do klatki bezpieczeństwa zastosowanej w sportowym GT3.
Acura NSX GT3 ma napęd przekazywany na tylną oś oraz zostało pozbawiona hybrydowego układu napędowego. Siła napędowa trafia na koła poprzez 6-biegową sekwencyjną skrzynię, a nie 9-biegową, dwusprzęgłową przekładnię, która montowana jest w seryjnym aucie.
Sercem NSX GT3 jest silnik v6 biturbo o pojemności 3,5 litra. Jednostka napędowa została zbudowana według tych samych wytycznych, co silnik seryjnego NSX. Auto uzyskało już homologację FIA i w przyszłym roku pojawi się na torach wyścigowych.