REKLAMA

Akcja naprawcza u Fiata!

W modelu Bravo zadebiutuje nowo opracowane logo marki Fiat. Ma symbolizować kolejny prze- łom i zmianę strategii firmy. Znak firmowy został zaprojektowany przez specjalizującą się w tej dziedzinie firmę Robilant Associati, we współpracy z Centro Stile Fiat. Nowy symbol Fiata nawiązuje do logo, które zdobiło maski pojazdów tej marki od roku 1931 do 1968. Kształt tarczy oraz czerwony kolor to reminiscencja Fiata 524 z roku 1931 – pierwszego, który nosił taki znak. Wtedy nowe logo zostało dostosowane do zmienionej osłony chłodnicy, która otrzymała inny kształt ze względów aerodynamicznych. Dzisiaj nowe logo w starym stylu ma symbolizować „Zmianę pod znakiem kontynuacji”, co znakomicie pasuje do koncepcji reprezentowanej przez model Bravo. Oczywiście w niedługim czasie inne samochody Fiata również zostaną zaopatrzone w czerwoną tarczę – zapewne w ramach planowych modernizacji poszczególnych modeli.
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 54 850 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Akcją naprawczą objętych zostanie siedem samochodów marki Fiat oraz dwa modele Lancii. Usterka dotyczy listwy wtryskowej, która może ulec rozszczelnieniu, a w wyjątkowych wypadkach istnieje nawet wystąpienie zapłonu.

Wada dotyczy samochodów wyprodukowanych we Włoszech, Turcji i Polsce w okresie od września do października bieżącego roku. Akcją naprawczą objęte zostaną:

- Fiat 500 (produkcja w Polsce)

- Fiat Linea (produkcja w Turcji)

- Fiat Doblo (produkcja w Turcji)

- Fiat Doblo Cargo (produkcja w Turcji)

- Fiat Albea (produkcja w Turcji)

- Fiat Grande Punto (produkcja we Włoszech)

- Fiat Idea (produkcja we Włoszech)

- Lancia Ypsilon (produkcja we Włoszech)

- Lancia Musa (produkcja we Włoszech)

Polscy klienci nabyli jedynie 21 pojazdów objętych akcją naprawczą. Ich właściciele będą wzywani do autoryzowanych stacji w celu sprawdzenia oraz ewentualnej wymiany układu wtryskowego.

Źródło: Samar

 

REKLAMA

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA