[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Alfa Romeo nadal pod kreską

Szef koncernu FCA, Sergio Marchionne, robi wszystko żeby doprowadzić markę Alfa Romeo do świetności. Jednak wyniki sprzedaży nadal pozostawiają wiele do życzenia, a wyniki finansowe są dalekie od pełnej rentowności.

Alfa Romeo Giulia Diesel

Koncern FCA zainwestował w ostatnim czasie sporo pieniędzy w rozwój marki Alfa Romeo i Maserati z myślą o zdobyciu rynku amerykańskiego. W przypadku tej pierwszej marki ratunkiem miała być Giulia, której sukces miał być tylko kwestią czasu.

Jednak wyniki sprzedaży szybko rozwiewają wątpliwości. Alfa Romeo sprzedało w tym roku zaledwie 2209 egzemplarzy modelu Giulia na terenie USA, a ponad 2200 egzemplarzy stoi na placach parkingowych u amerykańskich dealerów.

Rynkowi konkurenci włoskiego sedana radzą sobie na tym polu dużo lepiej. Wystarczy przywołać wyniki sprzedaży amerykańskiej konkurencji: Cadillac ATS - 6024 egzemplarzy, Acura ILX - 3958 egzemplarzy, czy Lexus CT 200h odchodzący do lamusa - 3311 egzemplarzy.

Na tle europejskich konkurentów sytuacja Giulii wygląda jeszcze gorzej. Mercedes sprzedał 35 436 egzemplarzy Klasy C, Audi znalazło 15 379 nabywców na model A4, a BMW zanotowało wynik 22 584 egzemplarzy w przypadku Serii 3.

Na korzyść marki Alfa Romeo nie przemawiają również wyniki testów porównawczych, jak choćby prestiżowy Consumer Reports oceniający niezawodność. To właśnie wyniki tego testu były przed latami powodem zniknięcia marki z terenu USA.

Za wielką wodę podąża właśnie model Stelvio, który ma szansę odwrócić niekorzystny trend. O tym, czy misja się powiedzie, dowiemy się dopiero za kilka miesięcy.

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij