[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.7

Apollo Intensa Emozione - czyste szaleństwo

Apollo wraca z kolejnym niezwykłym samochodem, który nazywa się Intensa Emozione i rzeczywiście zapowiada bardzo mocne doznania.

Apollo Intensa Emozione Apollo Intensa Emozione

Apollo Intensa Emozione to nowoczesny hipersamochód, który powstanie w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich kosztować będzie 2,25 mln euro.

Do napędu tego piekielnie dynamicznie stylizowanego potwora służy rasowo brzmiący silnik V12. Wolnossąca maszyneria o pojemności 6,3 litra generuje moc 780 koni mechanicznych i 760 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Siły te przenoszone są na asfalt za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni sekwencyjnej, w której biegi zmieniać można łopatkami przy kierownicy.

REKLAMA

REKLAMA

Apollo Intensa Emozione Apollo Intensa Emozione

Pomyślicie może, że 780 KM mocy to stosunkowo niewiele, w czasach 1500-konnych potworów. Zauważcie jednak, że masa własna Apollo Intensa Emozione to zaledwie 1250 kilogramów! Jak wygląda sprint od 0 do 100 km/h? Jak mgnienie oka, bo zajmuje raptem 2,7 sekundy. Wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się natomiast dopiero przy wartości 335 km/h.

Samochód jest prawdziwym bolidem wyścigowym w wersji przeznaczonej na drogi publiczne. Wykonany w całości z włókna węglowego, dzięki czemu samo podwozie waży zaledwie 105 kg, ma zawieszenie inspirowane bolidami wyścigowymi, monocoque z klatką bezpieczeństwa jak w bolidach wyścigowych i hamulce Brembo z sześcio- i czterotłoczkowymi zaciskami.

REKLAMA

Apollo Intensa Emozione Apollo Intensa Emozione

Rozbudowana aerodynamika samochodu pozwala wygenerować potężny docisk, który odpowiada 1350 kilogramom, rozłożonym niemal po równo między przód i tył.

REKLAMA

REKLAMA

Apollo Intensa Emozione Apollo Intensa Emozione

W kabinie samochodu rządzi czerwona skóra, a poza nią wszystko jest spartańskie i proste. Fotele są wyrzeźbione w karbonie, za to regulować można kierownicę oraz pedały. Co więcej, zamawiający ma mieć udział w procesie personalizacji swojego auta, a później otrzyma pierwszeństwo przy zakupie 1000-konnego modelu Arrow.

REKLAMA

Apollo Intensa Emozione Apollo Intensa Emozione

Ciekawostką jest zastąpienie tradycyjnych lusterek kamerami z obrazem wyświetlanym przy kierownicy. Z kolei sterowanie ustawieniami klimatyzacji znalazło się nad głową kierowcy, nieopodal przycisku uruchamiającego dwanaście spragnionych benzyny cylindrów.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij