[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

W 2021 roku Aston Martin zamierza wprowadzić do sprzedaży swój pierwszy elektryczny model. W Genewie Brytyjczycy pokazują Lagondę Vision Concept, która pozwala sobie wyobrazić jak taki samochód mógłby wyglądać.

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018) Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

To że Aston zamierza wejść do grona producentów aut elektrycznych wiadomo od dłuższego czasu. Dotąd Brytyjczycy materializowali tę wizję w postaci modelu Rapide zmodyfikowanego pod kątem napędu elektrycznego. Teraz w Genewie idą o krok dalej.

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018) Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

W postaci modelu Vision Concept z przydomkiem Lagonda kryje się samochód dający już dość konkretne wyobrażenie o seryjnym aucie, które miałoby się pojawić w 2021 roku. Studyjny samochód wskazuje także na stylistykę przyszłych modeli Astona. Uwolniony z ograniczeń jakie narzucają konwencjonalne silniki model ten ma zupełnie nowe proporcje i nową stylistykę. Żeby maksymalnie zwiększyć wnętrze osie auta przesunięto jeszcze dalej w przód i w tył, zmniejszając przedni i tylny zwis nadwozia. Zmniejszono także długość całego auta.

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018) Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

Bardzo mocno pochylona przednia szyba wygląda jak przedłużenie maski silnika. Tę z kolei otaczają niezwykle wąskie LED-owe reflektory i wielka osłona chłodnicy. Z boku widać głębokie przetłocznie nadwozia, dach przypominający coupe zbiega się z tyłu z szerokim słupkiem dachowym C.

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018) Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

Dostępu do wnętrza bronią przeciwstawnie otwierające się drzwi oraz dwa szklane skrzydła unoszone ku górze. Środkowego słupka dachowego nie ma.

Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018) Aston Martin Lagonda Vision Concept (Genewa 2018)

We wnętrzu zamontowano cztery osobne fotele - tylne wyposażono w wysuwane podnóżki, przednie można obracać o 180 stopni. Podłoga we wnętrzu koncepcyjnego Astona Martina jest zupełnie płaska. Lagonda Vision Concept została skonstruowana jako samochód autonomiczny według poziomu 4. jazdy autonomicznej – kierownicę można wsunąć w głąb tablicy rozdzielczej i przesunąć w bok. W luksusowej kabinie zastosowano elementy z włókna węglowego, skórę, wełnę i kaszmir.

Brytyjczycy nie ujawniają szczegółów dotyczących układu napędowego. Zasięg auta po jednokrotnym zasileniu akumulatorów energią elektryczną ma wynosić 640 km; samochód może mieć napęd na cztery koła.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij