Jeden na czterech klientów Opla kupujących Insignię wybiera ten model w wersji sedan. Być może to jeden z argumentów, który skłonił markę do rozpoczęcia prac nad trójbryłowym nadwoziem dla modelu Astra. I wygląda na to, że prace idą pełną parą, bo Astra sedan ma pojawić się w sprzedaży już pod koniec przyszłego roku.
Nowa wersja nadwoziowa ma trafić nie tylko w gusta klientów z Europy - Opel chce zaprezentować ją również Amerykanom jako Buicka. Insignia trafiła już tam jako Buick Regal, więc czemu by nie pokazać również jej mniejszej odmiany. Tym bardziej, że w USA sedany sprzedają się doskonale - Toyota sprzedaje tam rocznie 300 000 egzemplarzy Corolli. 180 000 japońskich sedanów sprzedaje się rocznie w Chinach. Zaraz za nim znajdziemy w tamtejszych statystykach Chevroleta Cruze, który ma przecież wiele wspólnego z Astrą. To kolejny argument, by zaatakować następny rynek nowym sedanem Opla. I gonić Volkswagena, który rządzi w Chinach z Jettą...