Oryginał ma 530 koni mechanicznych, napęd na tył i jest obecnie najszybszym oraz najbardziej ekstremalnym modelem Porsche. Zadanie, jakie postawiło sobie 9ff w przypadku GT2, to stworzyć auto szybkie na torze i świetnie nadające się do jazdy po drogach publicznych.
Po zmianach u 9ff, silnik GT2 osiąga moc 670 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy o wartości 800 Nm. By to uzyskać, 9ff zaaplikował autu dwie nowe turbosprężarki o zmiennej geometrii kierownicy łopatek, nowy układ dolotowy oraz sportowy układ wydechowy.
Oczywiście w odstawkę poszło seryjne zawieszenie, a w jego miejsce trafiły inne sprężyny i amortyzatory. 9ff szczyci się tym, że ich auto ostatnie szlify przechodziło na torze Nurburgring.
Osiągi auta są imponujące. 100 km/h pojawia się na prędkościomierzu po 3.6 s, a 200 km/h - już po imponujących 9,8 s ze startu zatrzymanego. To prawie dwie sekundy szybciej niż w przypadku seryjnego GT2. Trzecia setka pęka zaś po 25.8 s, co sprawia, że 9ff jest ostrzejsze od Porsche GT czy Ferrari Enzo!
Źródło: 9ff
Komentarze