Na załączonych grafikach widać fragment reflektorów oraz linię nowego Audi A5. Światła Matrix LED mają nieco ostrzejszy kształt niż te w bratnim A4, a także matryce są nieco większe. Inaczej biegnie też linia dziennych świateł.
Kolejna informacja o nowym A5 jest taka, że nadwozie będzie miało bardzo niski współczynnik oporu powietrza, wynoszący tylko 0,29 Cx. Opływowa bryła, połączona z odchudzonym (jeszcze nie wiadomo jak bardzo) nadwoziem sprawi, że nowe coupe z Ingolstadt będzie szybsze i wydajniejsze.

Audi podaje, że samochód będzie można opcjonalnie wyposażyć w adaptacyjne zawieszenie, które w standardowym ustawieniu będzie niższe o 10 mm niż konwencjonalna konstrukcja, a kierowca będzie miał do wyboru kilka trybów pracy zawieszenia.
Przypomnijmy, że oficjalną premierę Audi A5 zaplanowano na 2 czerwca w Ingolstadt.