Model ten ma napsuć krwi przede wszystkim kombiakom spod znaku BMW (serii 5) i Mercedesa (Klasy E). Klientów kusi bagażnikiem o pojemności 565 litrów, który można powiększyć do 1680 litrów składając kanapę. A6 kombi ma 4,93 metra długości, 1,87 metra szerokości i 1,46 metra wysokości. Jest więc niewiele szersze i dłuższe od swojego poprzednika, a mimo to jest od niego lżejsze o prawie 70 kg. Ma również większy rozstaw osi - wynosi on teraz aż 2,91 metra.
Pod maskę wersji komci trafią te same silniki, które są dostępne w sedanie. Fani jednostek benzynowych będą mogli wybrać 2,8-litrowe FSI o mocy 204 KM albo trzylitrowe TFSI o mocy 300 KM. W gamie diesli wybrać można dwulitrowego , 177-konnego TDI, lub trzylitrowego TDI V6 w wersjach o mocy 204, 245, albo 313 KM. W zależności od wersji silnikowej auto będzie mogło być wyposażone w sześciobiegową skrzynięmanualną, siedmiobiegowego S tronica, skrzynię CVT albo ośmiobiegowego tiptronica.
Auto trafi do sprzedaży latem tego roku, cena ma startować z poziomu 40 850 euro.
Komentarze
auto motor i sport, 2011-05-19 10:28:10
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?