Według jego doniesień, konkurent Mercedesa CLS ma bazować na A-szóstce następnej generacji. Podobnie, jak w przypadku Audi A8, auto ma mieć lekką, aluminiową strukturę nadwozia.
Wygląd A-siódemki ma być zbliżony do koncepcyjnego modelu prezentowanego na tegorocznej wystawie motoryzacyjnej w Detroit. Wewnątrz auta mają się znaleźć miejsca dla czterech pasażerów, w których otoczeniu będą świetne materiały oraz niemal wszystko, czego dusza zapragnie.
Za typową dla niemieckiej marki osłoną chłodnicy mają pracować benzynowe i wysokoprężne jednostki napędowe wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa. A7 dostępne będzie z 2,8- i 3-litrowymi silnikami V6 oraz z 4,2-litrową benzynową V-ósemką. Oprócz nich, do napędzania auta posłużą 2,7- i 3-litrowe jednostki TDI.
Sprzedaż samochodu ma się rozpocząć na początku 2011 roku. Zaskakujące jest to, że publiczna premiera auta nastąpi w połowie roku na salonie samochodowym w Moskwie.
Mówi się, że Niemcy pracują nad wersją hybrydową oraz sportową S7. Kto wie, może doczekamy się też modelu RS7? Plany Audi wobec A7 są bardzo ambitne. Cel dla tego modelu to sprzedaż 40 tysięcy sztuk rocznie!
Komentarze
auto motor i sport, 2009-12-18 10:08:47
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?