Na Tak
- Wersję z 1,4-litrowym silnikiem TFSI można uznać za złoty środek, szczególnie w połączeniu ze znakomitą skrzynią dwusprzęgłową (o siedmiu przełożeniach) s-tronic (dopłata do niej to 9100 zł). 150 KM i 250 Nm (już przy 1500 obr/min) pozwalają sprawnie przyspieszać bez konieczności przesuwania wskazówki obrotomierza w górne jego partie. Skrzynia zmienia przełożenia w okamgnieniu i zawsze wie, który bieg jest odpowiedni w danym momencie.Audi Q2 1.4 TSI
W dodatku przy ruszaniu nie wywołuje efektu szarpnięcia, być może jednak zastanawia się o krótką chwilę zbyt długo zanim weźmie się do pracy podczas szybkiego startu spod świateł. W takiej wersji Q2 potrafi być zarówno bardzo oszczędne (spalanie poniżej 7 l/100 km w trasie) jak i nieprzeciętnie łakome (10-11 l/100 km w mieście przy dynamicznej jeździe). - System MMI Navigation Plus z 8,3-calowym wyświetlaczem (za 13 070 zł) wart jest każdej złotówki. Po połączeniu telefonu przez bluetooth potrafi on wyświetlać maile i smsy. Jego menu jest bardzo przejrzyste, łatwo się po nim nawiguje (pokrętłem na tunelu środkowym), działa bez opóźnień i ma ładne grafiki.Audi Q2 1.4 TSI
- Wisienką na torcie jest tzw. wirtualny kokpit, czyli w pełni elektroniczne zegary oraz wyświetlacz potrafiący zamienić się w mapę. Kiedy w dodatku zainstalujemy w aucie kartę SIM obraz nawigacji będzie identyczny jak w Google Earth, co dodatkowo pozwala na lepszą orientację w terenie. W ustawieniu "nawigacja" zegary są mniejsze i pojawiają się w rogach wyświetlacza. Audi Q2 1.4 TSI