Najmocniejsze rozwiązanie, jakie proponuje niemiecki tuner, to podniesienie mocy "tetetki" do 450 koni mechanicznych i wzrost momentu obrotowego do 640 niutonometrów, co skutkuje przyspieszeniem do 100 km/h w 3,7 sekundy i prędkością maksymalną 300 km/h!
Parametry te osiągnięto dzięki modyfikacji map sterujących pracą silnika, podniesieniu ciśnienia doładowania i zastosowaniu nowego układu wydechowego. Pakiet ten kosztuje 13 tysięcy euro, ale firma przygotowała również tańsze rozwiązania. Chętni mogą wybrać pakiety do 442 koni mechanicznych i 625 Nm (9000 euro), 425 KM i 595 Nm (3000 euro) oraz delikatne 410 KM i 460 Nm momentu obrotowego (2050 euro).
Dla lepszego prowadzenia tuner proponuje dodatkowo obniżenie zawieszenia o 20 mm, montaż nowego układu hamulcowego w wersji z 6 i 8-tłoczkowymi zaciskami oraz 19- lub 20-calowe felgi aluminiowe.