TT-RS to dla Audi model wyjątkowy. Wraz z nim ta niemiecka marka powróciła do produkcji turbodoładowanych silników pięciocylindrowych. Już seryjne auto jest bardzo szybkie. Dysponując mocą 340 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym o wartości 450 Nm, jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w czasie 4,6 sekundy oraz pomknąć z ograniczoną elektronicznie prędkością 250 km/h.
By jeszcze dodać TT-RS animuszu, Avus Performance przygotował dla niego szereg zmian. W prezentowanym modelu w oczy rzucają się przede wszystkim czarny matowy kolor oraz 20-calowe felgi aluminiowe Sportec Mono z oponami Hankook S1 Evo o rozmiarze 255/30. Zawieszenie typu Magnetic Ride otrzymało zmieniony setup, dzięki czemu lepiej radzi sobie i na dziurawych drogach i na torze.
Ale najważniejsz na deser. Dzięki modyfikacjom układu wydechowego, komputera sterującego pracą jednostki napędowej oraz turbosprężarki, to, co pracuje pod maską TT-RS rozwija moc 460 koni mechanicznych oraz maksymalny moment obrotowy 640 Nm.
Osiągi zdecydowanie wzrosły. Teraz Audi pierwszą setkę robi w czasie jedynych 3,8 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 310 km/h, co oznacza, że jest szybsze na przykład od seryjnego Audi RS6.
Robi wrażenie?
Komentarze
auto motor i sport, 2009-10-08 10:13:06
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?