TT RS dostępne będzie od razu jako coupe i roadster. W obu pod maską pracował będzie pięciocylindrowy silnik benzynowy wspomagany turbosprężarką. Jego moc to 340 koni mechanicznych, natomiast maksymalny moment obrotowy wynosi 450 Nm.
Auto otrzyma stały napęd na cztery koła i sześciobiegową przekładnię mechaniczną. Osiągi RS będą fantastyczne. Pierwsze 100 km/h będzie się pojawiać na prędkościomierzu po upływie niecałych 5 sekund, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h.
Na zewnątrz TT RS wygląda podobnie do modelu TT S. Ma większe wloty powietrza w przednim zderzaku, inne koła oraz nowy tylny dyfuzor. Z przodu auto świeci diodami LED, natomiast we wnętrzu ma sportowe koło kierownicy oraz fotele z porządnym trzymaniem bocznym.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-02-23 10:28:53
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?