Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Audi TT z dieslem

Audi TT 2.0 TDi quattro Audi TT 2.0 TDi quattro

Jednostki wysokoprężne już od dłuższego czasu są w natarciu. Dynamiczne, ekonomiczne i gwarantujące świetne osiągi, coraz chętniej wykorzystywane są jako napęd aut o sportowych genach. Ba, biorą nawet udział w wyścigowej rywalizacji! Pierwszy przykład z brzegu to Audi R10 - w ostatnich latach seryjny zwycięzca Le Mans.

TT-tka otrzymała znany, czterocylindrowy silnik TDI o mocy 170 koni mechanicznych, ale wyposażony już nie w głośne pompowtryskiwacze, tylko nowoczesny układ common rail. Trafi on zarówno między przednie koła wersji Coupe, jak i Roadstera.

W obu odmianach, pierwsze 100 km/h ma pękać po około 7,5 sekundach, a wskazówka prędkościomierza przekraczać 220 km/h. Wysoki moment obrotowy o wartości 350 Nm, rozwieszony pomiędzy 1750 a 2500 obr/min, ma trafiać stale do wszystkich kół.

Jak na sportowe auto, TT-tka imponuje zużyciem paliwa. 5,3 l na 100 km dla Coupe i o 0,2 l na 100 km więcej w Roadsterze to wartości obce podobnym pojazdom napędzanym silnikami benzynowymi. I jeszcze ta emisja CO2 na poziomie jedynie 145 g na kilometr!

Źródło: Audi

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 146 900 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij