Działy marketingu obu firm co jakiś czas szykują nowe reklamy, w których chcą boleśnie dopiec konkurentowi. Wspomnijmy chociażby o ostatnim ataku Audi, które to w telewizyjnej reklamie nadawanej w porach największej oglądalności podkreślało zdobycie przez BMW drugiego miejsca w plebiscycie magazynu Car and Driver, oczywiście wspominając, że samo było pierwsze.
Walki obu marek rozgrywają się na różnych płaszczyznach. Czasem jest to reklama w prasie, zdarza się również, że orężem stają się billboardy czy reklamy TV.
Ostatnio BMW wykorzystało w swej kampanii billboard, powieszony na budynku w Hong Kongu. Wielki plakat zajmuje swą powierzchnią prawie całą elewację budynku, prezentując nowe BMW serii 5. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w budynku tym znajduje się... punkt dealerski Audi. Wielka Beemka skutecznie odwraca uwagę od aut z czterema pierścieniami, upchniętymi w salonie poniżej plakatu...

Komentarze
auto motor i sport, 2010-04-27 12:04:38
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?