REKLAMA

Audi - od S do RS - numer specjalny już w kioskach

Dziś do kiosków trafił najnowszy, limitowany numer specjalny. "Audi - od S do RS" to bogato ilustrowane wydanie o ikonach mocy i osiągów z Ingolstadt. 

Audi - od S do R8
Audi - od S do R8

Start

Już na samym początku prezentujemy najmłodszego członka rodziny sportowych Audi, czyli RS 3 Limousine, które do setki przyspiesza w czasie 4,1 s. Następnie przyglądamy się historii i przedstawiamy kultowe jednostki napędowe, które montowane były i są w S-ach i RS-ach. Postanowiliśmy przybliżyć drzewo genealogiczne sportowych Audi - od RS2, aż na R8 kończąc.

 

REKLAMA

Przybliżyliśmy auta wyczynowe Audi, które startują w DTM, rallycrossie i Formule E oraz ofertę unikalnych dodatków od Audi Exclusive. Nie zabrakło także przeglądu gamy obecnie dostępnych modeli S i RS.

Audi RS 6
Audi RS 6 performance, fot. Jacek Hanusz

Długa prosta

Fanom marki Audi i nie tylko przed lekturą naszych materiałów z działu "Jazdy" polecamy znaleźć wygodne miejsce. Przygotowaliśmy dla Was to co najlepsze w gamie Audi, czyli relację z jazd modelami:

  • S1
  • S5
  • SQ5
  • SQ7
  • TT RS
  • S8 plus
  • RS 7 performance
  • RS 6 performance
  • R8 V10 plus

Postanowiliśmy przyglądnąć się i prześwietlić rozwiązania techniczne, które są dostępne w modelach niemieckiego producenta. Przyglądamy się m.in. silnikom, laserowym światłom i ceramicznym hamulcom.

Oczywiście nie brakuje w naszym specjalnym numerze "auto motor i sport" także przeglądu akcesoriów od Audi Sport i renomowanych firm tuningowych, które specjalizują się w modyfikacjach aut z Ingolstadt.

Sekwencja zakrętów i meta

W tym roku Audi zapowiedziało, że odejdzie z WEC i startów w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. My pokłoniliśmy, przed wielokrotnymi mistrzem i przybliżyliśmy historię jego zwycięstw. Na najnowsze Audi RS 5 będziemy musieli jeszcze nieco poczekać, ale jako osłodę zdajemy Wam relację z wrażeń za kierownicą wyścigowego RS 5 DTM. Poza tym przyglądamy się pucharowi TT Cup.

Na koniec polecamy spotkanie z ściśle tajnym projektem, Rallye Quattro grupy S. To prototyp z centralnie umieszczonym silnikiem, który miał wyjechać na rajdowe trasy i odzyskać koronę dla Audi. A ta trafiła do Ingolstadt dzięki zasługom Waltera Röhla z którym za kierownicą Audi Quattro wracamy na słynny odcinek Rajdu Monte Carlo – Col de Turini.

Wydanie "Audi - od S do R8" jest dostępne online oraz w dobrych salonach prasowych

 

 

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA