"Zawsze jest zwycięzca i przegrany, pierwszy i drugi oraz ktoś, kto czuje się trochę gorszy. Nasz przyjaciel BMW dokładnie wie, jakie to uczucie" - brzmią słowa w reklamie Audi.
Na końcu zaś pojawia się napis "Audi pokonało BMW w trzech ostatnich testach porównawczych amerykańskiego magazynu Car and Driver".
Audi produkuje coraz lepsze samochody i czuje się też coraz pewniej. Pamiętacie reklamę, w której niemiecki producent naśmiewa się z Ferrari? Tym razem dostaje się BMW. auto motor i sport, 2010-02-19 10:21:11
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Across jest dzieckiem związku Suzuki z Toyotą. Z grubsza rzecz biorąc, to RAV4, tyle że z innym znaczkiem. W teście jedyna wersja tego modelu, czyli 306-konna hybryda plug-in.
Puma ST – pierwszy SUV Forda, który wpadł w ręce inżynierów z działu Ford Performance – od pierwszego ruchu kierownicą zdradza cechy drapieżnika. Dawno tak mały samochód nie zrobił na nas tak dużego wrażenia. Włącznie z ceną.
Jeśli ktoś skonstruował auto, które w ciągu czterech lat trafiło do 750 tys. kierowców, to znaczy, że trafił w środek tarczy. Citroën to wie, dlatego tylko lekko odświeżył model C3.
Mercedes-EQ poszerza gamę swojego elektrycznego SUV-a EQC. Model w bazowym wariancie znacznie staniał, a do oferty dołącza wersja Sport z elementami linii AMG.
Peugeot ma nowe logo. Ale nie tylko. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej usłyszeliśmy potwierdzenie przejścia marki o poziom wyżej i pełną elektryfikację napędów.
Lexus IS 500 F Sport Performance to w prostej linii rywal BMW M3. Napędzany dużym, wolnossącym silnikiem V8 sedan nie trafi jednak do Europy, gdzie nie pozwalają na to wyśrubowane normy emisji spalin.
Rolls-Royce Phantom Koa to pierwszy w historii model z serii Phantom Extended z wykończeniem z drewna koa. Powstał na zamówienie właściciela kolekcji JBS Jacka Boyda Smitha Jr.
Najmniejszy samochód w ofercie Skody przeszedł sporą metamorfozę. Mieliśmy okazje wsiąść za kierownice zamaskowanego modelu oraz zobaczyć na żywo auto bez kamuflażu. Oto 5 rzeczy, które trzeba wiedzieć o nowej Skody Fabii.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
auto motor i sport, 2010-02-19 10:21:11
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?