[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Audi zrywa z podobieństwem swoich modeli

Projektanci Audi przyzwyczaili nas do tego, że od lat poszczególne modele marki są trudne do odróżnienia. Teraz ma się to zmienić.

Audi e-tron Sportback concept Audi e-tron Sportback concept

Nie trzeba być motoryzacyjnym ekspertem, żeby stwierdzić, że poszczególne modele Audi na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo podobnie, zwłaszcza od przodu. Widząc na ulicy Audi A4, można pomyśleć że to A6. Z kolei A6 nie tak trudno pomylić z A8. I tak dalej.

Jak zapowiadają przedstawiciele marki, w wypowiedzi dla brytyjskiego serwisu Autocar, podejście to ma się w najbliższych latach zmienić i samochody Audi przestaną być jak "matrioszka" - rosyjska zabawka, zawierająca w sobie kolejne, coraz mniejsze, ale podobne do siebie lalki.

W zasadzie proces ten już się rozpoczął, bo o ile dotychczas SUV-y jak poprzednie Q5 i Q7 różniły się między sobą rozmiarami, ale już z daleka były trudne do odróżnienia, tak już Audi Q2 to zupełnie nowy design.

Audi e-tron Sportback concept Audi e-tron Sportback concept

Podobnie z nowym Audi A8, które zaskoczyło zwłaszcza stylistyką tylnej części, niepodobną do tego, co było dotychczas. Audi A7 Sportback nowej generacji też wykonało w tym względzie krok naprzód. A w przyszłości różnic między modelami ma być więcej.

Jak przyznał w wywiadzie dla Autocar Rupert Stadler, szef Audi, dotychczasowa polityka marki, polegająca na upodobnieniu do siebie poszczególnych modeli, miała na celu zwiększenie rozpoznawalności marki na nowych rynkach, jak choćby Chiny.

Teraz, kiedy Audi jest w Chinach bardzo mocno zakorzenione, przyszedł czas na zapewnienie każdemu modelowi swojego własnego, odrębnego wyglądu. Zdaniem Stadlera zróżnicowanie designu jest koniecznością, ze względu na dość długi cykl życiowy modeli, liczący średnio sześć lat. Stylistyka każdego z nich musi być świeża i atrakcyjna przez cały ten okres, stąd decyzja o większej swobodzie dla projektantów.

Audi e-tron Sportback concept Audi e-tron Sportback concept

Powiewem świeżości będzie debiut elektrycznego SUV-a E-Tron, który przechodzi obecnie fazę zaawansowanych testów i pojawi się jeszcze w tym roku. Następny będzie bardziej stylowy E-Tron Sportback, pokazany w formie konceptu na niedawnych targach w Szanghaju.

Kolejnym mocnym debiutem będzie nowa generacja Audi A6, które ma być czymś więcej, niż zmniejszonym Audi A8, a dalej pojawi się model Q8, czyli Q7 w bardziej sportowym wydaniu.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij