Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Auto na tydzień za patrzenie w monitor

Szwedzki oddział Peugeota przygotował konkurs, w którym można było wygrać jeden z trzech modeli marki na cały tydzień. I to nie pierwszych lepszych, ale najfajniejszych pod kątem lata - 207 CC, 308 CC lub RCZ. Zasada była prosta - trzeba wejść na stronę konkursu, wybrać jedno z aut, kliknąć na nim myszką i trzymać jak najdłużej. A żeby uniknąć oszustów, którzy położą coś ciężkiego na przycisku myszy i spokojnie zajmą się innymi sprawami, konkursowicze musieli wykonywać dodatkowe zadania - przesuwać kursor, co jakiś czas wcisnąć jakąś literkę na klawiaturze - wszystko po to, by użytkownik przez cały czas z uwagą wpatrywał się w monitor, na którym widać auto i oczywiście pojawiały się kolejne argumenty, zachęcające do zakupu.

Jak sądzicie, czy to dobry pomysł na promowanie marki, czy raczej najbardziej wytrwali po spędzeniu kilku godzin z oczami wpatrzonymi w lwa, przez długi czas nie będą potem mogli spojrzeć na Peugeoty na ulicy? Warto dodać, że najbardziej wytrwały zawodnik wytrzymał ponad 15 i pół godziny. Jak szczegółowo wyglądała akcja, dowiecie się z poniższego materiału wideo:

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 41 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (3)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij