Jedynka w wersji coupe i cabrio będzie teraz bardziej podobna do supermocnej "eMki". Zawdzięcza to przeprojektowanym zderzakom z większymi wlotami powietrza, nowym wzorom felg i lampom przednim, z zamontowaną w kloszu "brewką" z diod LED. W kabinie natomiast znajdzie się nowa tapicerka i kilka dodatków na liście opcji.
Prawie bez zmian pozostanie lista jednostek napędowych. Prawie, bo w 135i miejsce podwójnie doładowanego trzylitrowca zajmie silnik o tej samej pojemności z jedną turbiną. Będzie miał tę samą moc - 300 KM i ten sam moment obrotowy - 406 Nm, ale wedle zapewnień producenta, będzie lepiej reagował na deptanie pedału gazu i będzie bardziej oszczędny. W standardzie łączył się będzie z sześciobiegową skrzynią manualną, w opcji - z siedmiobiegową skrzynią dwusprzęgłową DCT.
Odświeżone modele zobaczymy w przyszłym miesiącu w Detroit, potem na wiosnę w Genewie i wtedy to zacznie się sprzedaż auta w salonach.
Komentarze
~Samuraj002, 2010-12-17 09:23:44
auto motor i sport, 2010-12-17 09:05:35
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?