REKLAMA

BMW 128ti – przednionapędowy hot-hatch z Bawarii

BMW 128ti przechodzi ostatnie szlify przed premierą, ale wiemy już całkiem sporo na jego temat. Będzie to przednionapędowy hot-hatc, rywal Hyundaia i30 N i Volkswagena Golfa GTI.

BMW 128ti Materiały prasowe
BMW 128ti w lekkim kamuflażu
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 100 000 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Rynek kompaktowych hot-hatchy jest dziś bogaty jak nigdy, a wśród modeli możemy wybierać auta przednionapędowe i z napędem na obie osie, ponad 300-, a nawet 400-konne, ale też takie o mocy w okolicach 250-275 KM. Możliwości jest sporo, a do nich dochodzi teraz kolejna. Nazywa się BMW 128ti i jest modelem mieszczącym się w gamie BMW poniżej M135i xDrive.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

BMW 128ti – silnik i napęd

BMW 128ti ma napęd na przednią oś, ale w utrzymaniu trakcji pomaga mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego Torsen. Pod maską pracuje natomiast znany z modelu M135i xDrive, ale tu nieco ujarzmiony, 2-litrowy silnik turbo, który z czterech cylindrów wyciska moc 265 KM.

Z pomocą szybkiej 8-stopniowej automatycznej skrzyni biegów, która nota bene będzie jedyną opcją, BMW 128ti od 0 do 100 km/h przyspieszy w czasie 6,1 sekundy.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

REKLAMA

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA