Niemiecki koncern swoją decyzję tłumaczy tym, że rynek niemiecki jest największym dla "piątki" kombi spośród wszystkich rynków europejskich. Dlatego też premiera kolejnej wersji BMW 5 Touring będzie miała miejsce 9 kwietnia w Lipsku.
Podobnie jak limuzyna, także kombi otrzyma tę samą paletę silników do wyboru. Spośród siedmiu jednostek napędowych, trzy to sześciocylindrowe trzylitrowe turbodiesle o mocy rozciągającej się od 184 przez 204 a na 245 koniach mechanicznych skończywszy.
Moc jednostek benzynowych, także sześciocylindrowych wynosi odpowiednio od 204 prezez 258 aż po 306 koni mechanicznych w 3.0 Twin Turbo. Na szczycie zaś mieści się 4,4-litrowa V-ósemka Twin Turbo, produkująca 408 koni mechanicznych. Do współpracy z silnikami BMW zastosowało albo 6-stopniowe przekładnie mechaniczne albo 8-biegowe automaty.
Na naszych zdjęciach szpiegowskich możecie zobaczyć zarys sylwetki nowego kombi. Szyba tylna, schodzącą pod mocnym kątem, świadczy o tym, że nowe BMW 5 Touring nie będzie raczej brało udziału w wojnie o jak największy przedział bagażowy.
Ma za to dobrze wyglądać i świetnie jeździć.
Źródło: Automedia
Komentarze
auto motor i sport, 2010-03-01 10:22:41
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?