BMW 5: facelifting całej gamy (wideo)

Nie ma rewolucji, jest bardzo delikatna ewolucja – tak w skrócie można przedstawić modyfikacje gamy „piątek”, które przeszły facelifting. Oto BMW 5, 5 Touring i 5 GT po liftingu.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 159 000 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

W kwestii designu nie ma zbyt wiele do powiedzenia. „Piątki” zmieniły się tylko nieznacznie. Nieco inne są teraz wloty powietrza oraz światła przeciwmgielne, tył zyskał bardziej sportowy „look” dzięki ostrzej zarysowanym konturom lamp. Seria 5 GT, krytykowana do tej pory za ociężały wygląd, po zmianach prezentuje się lepiej. Auto ma inne przetłoczenia a spojler „wyodrębnił się” od reszty. We wszystkich „piątkach” delikatnie przestylizowano też lampy przednie, upodabniając je do tych z serii 3.

REKLAMA

Wewnątrz mamy nowe chromowane elementy ozdobne i kontroler dotykowy systemu iDrive. Zmieniono także kierownicę. Zaktualizowano też system ConnectedDrive, który pozwala połączyć smartfona z systemem infotainment w aucie. Schowki i uchwyty na kubki oferują teraz więcej miejsca na drobiazgi.

Wszystkie BMW serii 5 będą teraz standardowo wyposażane w ksenonowe reflektory, w opcji z adaptacyjnymi diodami LED. Kierunkowskazy są wbudowane w lusterka. Nowe są też wzory obręczy aluminiowych. „Piątka” będzie również mieć pakiety Luxury Line i Modern Line, obok już istniejącego pakietu M Sport.

Najważniejszą chyba zmianą jest wprowadzenie do oferty wersji 518d, czyli 2-litrowego podstawowego diesla o mocy 143 KM, który ma palić średnio 4,5 litra na 100 km. Wersja 550i natomiast jest napędzana przez nowy silnik V8 Twin Turbo i rozwija niesamowite 450 KM (o 43 KM więcej niż poprzednio). Warto zaznaczyć, że współczynnik oporu powietrza wynosi teraz zaledwie 0,25Cx.

amis

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA