[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

BMW M3 CS - lekkie i piekielnie szybkie

Po bardzo udanym debiucie BMW M4 CS, bawarska marka przygotowała mocno zmodyfikowaną wersję modelu M3. Zobaczcie to cudo!

BMW M3 CS BMW M3 CS

Odmiana CS, która tak dobrze przyjęła się w przypadku BMW M4, znajduje swoją kontynuację w przypadku modelu M3, będąc pierwszym czterodrzwiowym BMW z serii CS.

Najważniejsze jest to, co pod maską? Nie w tym przypadku, choć nie można o tym nie wspomnieć. Seryjny sześciocylindrowy silnik biturbo o pojemności 3 litrów generuje moc  431 KM i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

BMW M3 CS BMW M3 CS

W przypadku BMW M3 CS moc wzrosła do wartości 460 KM, a maksymalny moment obrotowy sięga teraz 600 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje teraz około 3,8 sekundy, przy współpracy jedynej dostępnej automatycznej skrzyni biegów.

Takie osiągi to zasługa przyrostu mocy, ale też odchudzenia samochodu, który sam w sobie sporo waży - BMW M3 CS to około 1,6 tony. Użycie włókna węglowego w większym niż dotąd zakresie - m.in. w dachu i masce - sprawiło, że auto waży o 50 kg mniej niż standardowe M3.

BMW M3 CS BMW M3 CS

Jak wspomnieliśmy, nie wszystko co najlepsze jest pod maską. W przypadku modelu z linii CS producent montuje adaptacyjne zawieszenie, znane z modelu M3 Competition Package. Do tego dokłada aktywny dyferencjał oraz podrasowany układ wydechowy.

BMW M3 CS BMW M3 CS

Wejdźmy do środka. W oczy rzuca się brak skórzanych pasków, które w BMW M4 CS zastępowały klamki, podkreślając walkę o każdy gram masy. Rasowe sportowe fotele i mnóstwo alcantary robią dobre wrażenie, a melomanów ucieszy obecność systemu audio z wysokiej półki, produkowane przez firmę Harman Kardon.

BMW M3 CS BMW M3 CS

BMW M3 CS nie jest przeznaczone dla wszystkich, a jedynie dla 1200 osób na całym świecie, przy czym do USA trafi seria 550 sztuk, a na Wyspy Brytyjskie kolejne 100 egzemplarzy. Ceny jeszcze nie znamy, a więcej wiadomo będzie bliżej końca pierwszej połowy 2018 roku, kiedy to rusza przyjmowanie zamówień.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij