[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ
19



OCEŃ
3.7

BMW M4 CS G-Power - 600 KM pod maską

BMW M4 Competition Sport to limitowana, 460-konna maszyna do zadań specjalnych. Tuner G-Power postanowił jednak nieco poprawić fabrykę, a efekt jest piorunujący.

BMW M4 CS G-Power BMW M4 CS G-Power

BMW M4 CS, zaprezentowane rok temu, to model specjalny BMW M GmbH. Jest kolejnym samochodem w tradycji aut wyczynowych, zapoczątkowanej przed laty przez legendarne BMW M3 Evolution serii E30.

Oferowane w limitowanej edycji BMW M4 CS łączy geny BMW M4 GTS z przydatnością do jazdy na co dzień czteromiejscowego BMW M4 Coupé. Ten odchudzony i wzmocniony model pokonuje legendarną Północną Pętlę w imponującym czasie 7:38 min.

REKLAMA

REKLAMA

BMW M4 CS G-Power BMW M4 CS G-Power

Pod maską pracuje 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o mocy 460 KM i momencie obrotowym 600 Nm, który zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,9 s oraz prędkość maksymalną 280 km/h.

Samochód, który dla wielu jest świętością, postanowili "zbezcześcić" specjaliści od tuningu z G-Power. Zmianom uległ na przykład silnik. Z trzech litrów pojemności i sześciu cylindrów, ułożonych w rzędzie, wyciśnięto aż o 140 KM więcej.

REKLAMA

BMW M4 CS G-Power BMW M4 CS G-Power

Z mocą 600 koni mechanicznych i momentem obrotowym sięgającym 740 Nm (o 140 Nm więcej, niż w "fabryce") auto przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,7 sekundy, czyli o 0,2 s lepiej. Prędkość maksymalna to 320 km/h - o 40 km/h więcej niż w "zwykłym" CS.

Niemiecki tuner zadbał też przy tym o pozostałe podzespoły, modyfikując choćby układ wydechowy. Tytanowy wydech z czterema końcówkami daje jeszcze głębszy dźwięk, który usłyszeć można na filmie promocyjnym.

REKLAMA

REKLAMA

BMW M4 CS G-Power BMW M4 CS G-Power

Nowe jest też zawieszenie, z możliwością regulacji siły tłumienia, a także potężne 20- i 21-calowe felgi Hurricane RR z oponami 265/30 z przodu i 295/25 z tyłu.

Na koniec nadwozie. Tu na szczęście nie przesadzono z dodatkami, a samochód rzuca się w oczy jedynie za sprawą kolorystyki, z pomarańczowymi felgami i jasnym, popielatym lakierem karoserii.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 142 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij