REKLAMA

BMW M5 CS – kosztuje tyle, co dwa M550i

BMW M5 CS jest najmocniejszym seryjnym BMW i flagowcem z krwi i kości. Jego cena to tyle, co dwa egzemplarze M550i lub M5 i na dokładkę 540i. Co dostajemy w zamian?

BMW M5 CS w Polsce fot. materiały prasowe
BMW M5 CS w Polsce
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 99 100 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Pod maską BMW M5 CS pracuje najmocniejszy silnik montowany w produkcyjnym modelu BMW, czyniący jednocześnie BMW M5 CS najszybszym. Jednostka napędowa to V8 o pojemności 4,4 litra, generujący maksymalny moment obrotowy 750 Nm i moc 636 KM. Siły te przenoszone są na cztery koła systemu M xDrive, za pośrednictwem 8-stopniowej automatycznej przekładni M Steptronic z układem Drivelogic. Dodajmy, że auto oferuje m.in. opcję 2WD do jazdy na samym napędzie tylnym.

REKLAMA

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

BMW M5 CS – cena z najwyższej półki

Taki zestaw pozwala, przy idealnej przyczepności, rozpędzić BMW M5 CS od 0 do 100 km/h w zaledwie 3 sekundy, a w 10,4 sekundy osiągnąć 200 km/h. Prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 305 km/h. Zatem ile to wszystko kosztuje? Cennik otwiera kwota 849 900 złotych. Jak wspomnieliśmy na wstępie, to mniej więcej tyle, ile trzeba wydać na dwa nowiutkie egzemplarze BMW M550i xDrive (po 435 tys. zł każdy) albo na rasowe BMW M5, a z pozostałej kwoty 280 tys. zł dobrać z cennika można na przykład BMW 540i.

BMW M5 CS w Polscefot. materiały prasowe
BMW M5 CS w Polsce

BMW M5 CS – lepsza niż Competition

Nowa, odciążona konstrukcja BMW M5 CS umożliwiła redukcję masy o około 70 kg względem BMW M5 Competition. Optymalnie dobrane sprężyny zawieszenia przedniej i tylnej osi oraz udoskonalona regulacja amortyzatorów dostosowują układ jezdny do niższej masy pojazdu i większego potencjału standardowych opon Pirelli P Zero Corsa Track w rozmiarze 275/35 R 20 z przodu i 285/35 R 20 z tyłu. Sportowy układ wydechowy BMW M5 CS jest przy tym standardowo wykonany ze stali szlachetnej i ma cztery końcówki, a zaciski hamulców węglowo-ceramicznych M są lakierowane na czerwono lub – na życzenie – na złoto.

Co ważne, wrażeniami z jazdy BMW M5 CS mogą cieszyć się w sumie cztery osoby, zasiadające na karbonowych fotelach M z przodu oraz na dwóch pojedynczych siedzeniach z tyłu. Czarna tapicerka ze skóry Merino ma wyraziste kontrastujące powierzchnie i ozdobne stebnowanie w kolorze czerwonym Mugello, a zintegrowane zagłówki z podświetlanym logo M5 zdobi kontur legendarnego toru Nürburgring.

BMW M5 CSfot. materiały prasowe
BMW M5 CS

Z zewnątrz w wyrazistym kolorze złotobrązowym wykonane są: ramka atrapy chłodnicy BMW oraz znaczki BMW M5 CS na grillu, skrzelach M, przednich błotnikach i klapie tylnej oraz 20-calowe kute obręcze kół M Y Spoke. Idąc dalej, maska silnika, przedni splitter, lusterka zewnętrzne oraz spojler i dyfuzor tylny BMW M5 CS oraz osłona silnika M Power i tłumik wlotu powietrza są wykonane z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFRP) z częściowo widoczną strukturą włókien.

Czy kogoś stać, czy nie, zapraszamy do obejrzenia galerii nowych zdjęć BMW M5 CS, bo jest na co popatrzeć. Dajcie znać w komentarzach, czy ten samochód robi na was wrażenie, czy wolelibyście w tej cenie inny zestaw, jak na przykład wspomniane wyżej M5 plus M540i na co dzień.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (2)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA