[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

BMW M8 Competition po tuningu. Oto Manhart MH8 800

Pamiętacie niedawno pokazane Audi RS Q8 w wydaniu Manharta? To patrzcie i na to – niemiecki tuner podrasował i tak już piekielnie mocne BMW M8 Competition. Oto efekty prac.

Manhart MH8 800 - BMW M8 Competition po tuningu Manhart MH8 800 - BMW M8 Competition po tuningu
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 000 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Na początek krótko o wspomnianym Audi RS Q8 w wersji Manhart RQ900. Flagowy sportowy SUV z Ingolstadt, jakim jest Audi RS Q8, bez większego problemu pobił swego czasu rekord Północnej Pętli w swojej kategorii. Osiągnąwszy czas 7:42,253 min Audi RS Q8 zbliżyło się do czasów uzyskiwanych przez takie auta, jak choćby Ferrari 599 GTB. Po tuningu Manharta potężny SUV zyskał jednak dodatkową moc – w sumie 900 KM i 1080 Nm.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

REKLAMA

Teraz przyszedł z kolei czas na przedstawiciela innego segmentu, bardzo eleganckie i rasowe coupe – BMW M8 Competition. Już seryjny model oferuje pokaźną moc 625 KM i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na osiągnięcie pierwszych 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy, osiągając z pakietem M Driver maksymalną prędkość 305 km/h.

Manhart MH8 800 – silnik i osiągi

Tunerzy z Manhart przyzwyczaili nas już do dużej odwagi w tworzeniu własnych wersji sportowych samochodów. Tak jest i tym razem, bo poza ostentacyjnymi złoceniami w nadwoziu i agresywnym pakietem stylistycznym, BMW M8 Competition w wersji MH8 800 zyskało spory zastrzyk mocy i momentu obrotowego.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Pracujący pod maską silnik V8 twin turbo o pojemności 4,4 litra został umiejętnie podkręcony, by osiągać moc 823 KM i maksymalny moment obrotowy aż 1050 Nm. Wszystko dzięki m.in. nowej turbinie i intercoolerowi, a także zmianom w oprogramowaniu silnika. W efekcie opracowano auto o osiągach na poziomie nowego Porsche 911 Turbo S!

Skuteczny napęd na cztery koła i szybka skrzynia automatyczna o 8 przełożeniach pozwalają katapultować tuningową maszynę od 0 do 100 km/h w zawrotnym tempie 2,6 sekundy i maksymalnie rozpędzić ją do 311 km/h. Co więcej, rozpędzanie od 100 do 200 km/h trwa zaledwie 5,7 sekundy.

Z pozostałych modyfikacji warto wspomnieć o ofercie Manharta, który proponuje wymianę układu wydechowego na taki opracowany przez swoich inżynierów. Ma on do wyboru karbonowe lub ceramiczne końcówki, a także oczywiście zmienne brzmienie.

Przeróbki zawieszenia pozwoliły obniżyć auto o dodatkowych 30 mm, a w skutecznym zatrzymywaniu mocnego coupe pomagają nowe ceramiczno-karbonowe hamulce. Karbon znajdziemy też we wnętrzu, gdzie w tego tworzywa wykonane zostały choćby efektownie wyglądające łopatki zmiany biegów.

Na koniec zachęcamy do obejrzenia krótkiego pokazu możliwości Manharta MH8 800, czyli podrasowanego BMW M8 Competition.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA