[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

BMW X1 przeszło face lifting

BMW zaprezentowało odświeżoną wersję swojego bazowego SUV-a X1. Auto z zewnątrz zmieniło się nieznacznie, za to pod maskę trafił napęd hybrydowy.

BMW X1 facelift 2019 BMW X1 facelift 2019
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 141 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Nie dalej jak dwa dni temu pisaliśmy o debiucie nowej generacji BMW Serii 1, a już dziś bawarski producent pokazał w całej okazałości face lifting SUV-a BMW X1. Auto jest właśnie w okolicach połowy swojego cyklu produkcyjnego, ale sprzedaje się na tyle dobrze, że modyfikacje wyglądu są bardzo subtelne.

BMW X1 - nadwozie i wnętrze

Z przodu najbardziej zauważalną nowością jest powiększony grill. Na szczęście nie uczyniono tego w takiej skali, jak choćby w BMW X7. Flagowy SUV jest jednak o kilka rozmiarów większy od X1. Wprawne oko zauważy jeszcze nowy zderzak oraz chromowane połączenie obu „nerek” grilla.

Z tyłu BMW X1 zmian jest chyba jeszcze mniej, bo właściwie nowe są wypełnienia kloszy lamp i sposób malowania dolnej części zderzaka. Niewiele, prawda?

Przejdźmy jeszcze do środka. Tutaj producent zamontował nowy ekran centralnego wyświetlacza systemu informacyjno-rozrywkowego. W najdroższej wersji ma on przekątną 10,25 cala, w podstawowej, bez nawigacji, symboliczne 6,5 cala. Ponadto dostępne są nowe wzory i kolory tapicerki oraz podświetlenia ambientowego.

Zobacz także: pierwsza hybrydowa Skoda - Superb iV

REKLAMA

REKLAMA

BMW X1 facelift 2019 BMW X1 facelift 2019

BMW X1 – napęd hybrydowy

Zacznijmy od największej nowości, czyli napędu hybrydowego o oznaczeniu BMW X1 xDrive25e. Jego debiut rynkowy zaplanowany jest na przyszły rok, ale już teraz producent podał kilka szczegółów.

Napęd wyposażony jest w najnowszą technologię akumulatorową, dostępną w BMW. To czwarta generacja baterii, która w modelu X1 xDrive25e będzie dysponować pojemnością 9,7 kWh.

Taki zapas energii pozwoli bawarskiej hybrydzie typu plug-in pokonać średnio 50 kilometrów na samym napędzie elektrycznym. Producent podaje jeszcze średnie zużycie paliwa hybrydy, które wynieść ma 2,0 l/100 km.

Zobacz także: najlepsze silniki roku 2019

REKLAMA

BMW X1 facelift 2019 BMW X1 facelift 2019

BMW X1 – pozostałe silniki

W chwili rynkowego debiutu latem 2019 wszystkie benzynowe i wysokoprężne silniki spełniać będą normę emisji spalin Euro 6d-temp, a modele sDrive16d i xDrive25d nawet normę Euro 6d.

Najbardziej oszczędny ma być model sDrive16d, który dostępny będzie zarówno z 6-biegową skrzynią manualną, jak i z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową. Dla tego modelu o mocy 116 KM ze skrzynią manualną zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosić ma średnio 4,4–4,1 l/100 km.

Bardziej sportowe możliwości wykazywać ma model BMW X1 xDrive25d. Maksymalna moc na poziomie 231 KM oraz maksymalny moment obrotowy 450 Nm mają sprawić, że model ten od zera do setki przyspiesza w 6,6 s.

Najbardziej dynamicznym modelem w ofercie będzie BMW X1 xDrive25i. Niebagatelna moc 231 KM w połączeniu z precyzyjną, 8-stopniową skrzynią Steptronic sprawia, że prędkość 100 km/h osiągana jest w czasie zaledwie 6,5 sekundy.

Oferta BMW X1 obejmuje łącznie 16 kombinacji silnika i skrzyni biegów.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij