REKLAMA

BMW X3 M Competition po tuningu AC Schnitzer

BMW X3 M jest jednym z najchętniej kupowanych modeli z serii M. Dlatego też chętnie zabrali się za niego specjaliści od tuningu z AC Schnitzer.

BMW X3 M AC Schnitzer BMW X3 M AC Schnitzer
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 204 300 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

BMW X3 M, do tego w wersji Competition oraz nadworny tuner BMW firma AC Schnitzer. Czy można marzyć o lepszym połączeniu? W każdym razie zwiastuje to naprawdę piekielną maszynę. Zobaczcie zresztą sami.

BMW X3 M Competition – napęd

Zacznijmy od bazy dla przeróbek, czyli BMW X3 M Competition. Do jego napędu służy sześciocylindrowa jednostka twin turbo, która z trzech litrów pojemności skokowej generuje maksymalną moc 510 koni mechanicznych i 598 niutonometrów maksymalnego momentu obrotowego.

Napęd przenoszony jest oczywiście na cztery koła, z lekką przewagą tylnej osi, za pośrednictwem ośmiobiegowej przekładni M Steptronic. SUV rozpędza się od 0 do 100 km/h w czasie około 4 sekund, osiągając maksymalną prędkość 284 km/h.

Zobacz także: 70 elektrycznych modeli VW do 2025 roku!

REKLAMA

REKLAMA

BMW X3 M AC Schnitzer BMW X3 M AC Schnitzer

BMW X3 M AC Schnitzer – więcej mocy

Podwójnie doładowaną 3-litrową rzędową „szóstką” zajęli się najlepsi specjaliści w tuningowym fachu. Po kilku umiejętnych przeróbkach silnik generuje teraz moc 600 koni mechanicznych, a maksymalny moment obrotowy sięga wartości 700 niutonometrów.

Oznacza to przyrost mocy o 90 KM, a momentu obrotowego o ponad 100 Nm. To musi być odczuwalne podczas jazdy i przyspieszania, choć AC Schnitzer żadnych danych temat nie ujawnił. Zejście dobrze poniżej 4 sekund jest jednak oczywiste.

Poza zmianami pod maską tuner dokonał wielu ulepszeń w zawieszeniu i układzie jezdnym. Zestaw nowych sprężyn obniżył całe auto o 20-25 mm. Dzięki temu auto lepiej trzyma się drogi i pewniej pokonuje zakręty.

Zobacz także: Mitsubishi Eclipse Cross - niskie koszty eksploatacji

REKLAMA

BMW X3 M AC Schnitzer BMW X3 M AC Schnitzer

Standardowo montowane są 20-calowe koła z oponami 255/45 R20, ale za dopłatą zamówić można obręcze o średnicy 22 cali, z oponami 265/35 R22 z przodu i szerszymi 275/35 R22 z tyłu.

Nie zabrakło także zmian stylistycznych, ale na szczęście nie są one nachalne, a raczej subtelne, o ile można mówić o subtelnym 600-konnym SUV-ie BMW. Mamy nowy splitter z przodu, tylny spoiler zintegrowany z fabrycznym skrzydłem i kilka innych elementów, które poprawiają aerodynamikę.

W kabinie zmian jest również niewiele i ograniczają się do wykonanych z aluminium elementów, jak pedały, łopatki zmiany biegów czy podnóżek pod lewą stopę.

W przygotowaniu jest obecnie pakiet dla standardowego BMW X3 M. Więcej szczegółów wkrótce.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA